Allegrowa Policjantka Tib handluje testerami

1. Data: 2004-09-08 07:37:12

Temat: Re: Allegrowa Policjantka Tib handluje testerami
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tib wrote:
(...)
> Szkoda mi czasu na bzdury, naprawde, nie mam go na dyskusje z
> oszustami, ktorzy nie maja odwagi przedstawic siebie (dlaczego?;-)),
> swojego konta na Allegro (dlaczego?;-)) i udowodnic tego, co mowia.
(...)

No i właśnie nie odpowiadaj, szkoda czasu. Gdyby "ono" miało
podstawy, to zgłosiłoby swoje zarzuty na Allegro. Jeżeli
będzie pojawiało się częściej trzeba będzie zaktualizować
filtry i tyle.
BTW, gratulacje! Sądząc po reakcjach chyba nieźle się
dostało róznym podróbkowiczom ;)

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

1. Data: 2004-09-08 08:38:48

Temat: Re: Allegrowa Policjantka Tib handluje testerami i ma refleksje OT ;-) [troche dlugie]
Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger wrote:

> [...]
> filtry i tyle.
> BTW, gratulacje! Sądząc po reakcjach chyba nieźle się

Mró :-)
Filtry mi w szwach pekaja, admin sie smieje, a w skrzynce mam cos w
rodzaju pogotowia podrobkowego - jest super, jest super ;-)

Btw - minimalnie moze OT. Siedzialam sobie wczoraj zirytowana i
zmarszczona w czesci czelnej, bo dostalam z wydawnictwa porysowana plyte
i nijak nad nia pracowac, czekala mnie wyprawa po kopie na drugi koniec
miasta, wiec generalnie swiat bardzo mi sie chwilowo nie podobal, w
miedzyczasie wyskoczylo to anonimowe biedactwo ze swoimi
duszaszczypatielnymi rewelacjami, wiec polazlam z kawa w Kubku z Myszom
do Swiatyni Dumania (osobisty, zasypany poduszkami kacik w sypialni;-))
i pomyslalam sobie, ze:
Internet ma to do siebie, ze moze z niego korzystac kazdy, kto ma lacze,
glupie 3 zl na kafejke albo komu rodzice kupili modem na Gwiazdke. Kazdy
kopniety przez los wyrzutek, kazdy samotny, zgorzknialy, odrzucony
element spoleczny, wreszcie kazdy zlodziej, oszust, kryminalista,
dresiarz itp, no kazdy. I taka stokrotka moze wejsc wszedzie, upatrzyc
sobie ofiare i napisac na nia, ze jest, powiedzmy, satanista, zoofilem,
bije staruszki a jego ojciec/szwagier/tabun stryjkow i kuzynow tancza na
rurach w klubie dla gejow a corka przemyca cepeliowskie solniczki do
Selebi Phikwe. Oczywiscie mozna sie szarpac, targac biedactwo po
prokuraturach, usilowac udowodnic (obcym ludziom?:-)), ze nie jest sie
wielbladem, marnowac czas na myslenie typu "ojeja, pisk, co ludzie
pomysla", tyle, ze jak sie zastanowic, nikt myslacy logicznie i wart
przejmowania sie jego opinia rewelacjami trolla sie nie przejmie - a
tymi, ktorzy sobie oceniaja obca osobe po tym, ze cos wlazlo i cos na
nia powiedzialo, uwagi warci nie sa. Pomijam juz fakt, ze czlowiek
zdrowy psychicznie, szanowany, uczciwy i z poukladanym zyciem prywatnym
i wewnetrznym jak cos do kogos ma to mu to przekazuje jakos inaczej, w
mniej zalosny, osmieszajacy samego piszacego sposob, niz oczernianie
ofiary, w dodatku czesto anonimowo, przed grupa ludzi, ktorzy ofiary i
tak nie znaja, albo znaja i maja inne zdanie albo ich to zwyczajnie nie
obchodzi.
Ide sie nie przejmowac, nie mam czasu (odkuwanie sie finansowe po
wakacjach mode on, egzamin, slub, wyjazd - bede sie pewnie na biezaco
chwalila ;-)) i nie glupieje z wiekiem, moje zycie, to prawdziwe i
wazne, to nie internet i nie wojenki z frustratami, a grupa prosze
bardzo, jak sobie grupa zyczy :-)

T. i jej EOT :-)

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-09-08 08:46:08

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tib wrote:
> Dwa drobiazgi - ataki na moja osobe i moje byle aukcje zaczely > sie od
opublikowania listy.

Ostatnio nie było mnie tutaj, więc nie wiem jaką listę opublikowałaś.
Natomiast pamiętam, że często wysyłałaś na grupę ostrzeżenia o
Allegrowiczach sprzedających podróbki i nie dziwi mnie fakt, że któryś z
nich postanowił się odegrać. Szkoda tylko, że na grupie, bo uważam, że są to
już raczej osobiste sprawy nie dotyczące tematyki pru.

> Atakuja anonimowi tchorze - nietrudno sie
> domyslic, ze to handlarze podrobkami, czyli oszusci i zlodzieje.

Bynajmniej nie staję w ich obronie. Napisałam, że "sposób w jaki
przedstawili swoje zarzuty pozostawiał wiele do życzenia". I był to
prawdziwy eufemizm.

> Drobiazg drugi - nie jestem anonimowa, wszelkie przeprowadzane
> przeze mnie transakcje na Allegro byly jawne, legalne i o naszej >
uczciwosci swiadcza o tym uzyskane przez nas (prowadzilam konto > wspolnie z
TZ) komentarze.

Nigdy nie miałam okazji nic u Ciebie kupować, nie wiem co sprzedajesz, nawet
pod jakim nickiem występujesz. Natomiast nauczyłam się na Allegro jednego,
że komentarze nie zawsze świadczą o uczciwości. Zrezygnowałam w zasadzie
całkowicie z kupowania kosmetyków tą drogą i nie żałuję. Jednak nie piszę
tego, by Ciebie oskarżać, ponieważ jak zaznaczyłam wcześniej, nie wiem jakim
sprzedawcą jesteś. Jedyne, co chciałam w tej "dyskusji" zaznaczyć to to, że
w pewnym stopniu sama zaczęłaś tę wojnę i teraz musisz się borykać z takimi
ludźmi. Aczkolwiek osobiście uważam, że stworzenie listy nieuczciwych
Allegrowiczów jest bardzo dobrym pomysłem.

> Szkoda mi czasu na bzdury, naprawde, nie mam go na dyskusje z
> oszustami, ktorzy nie maja odwagi przedstawic siebie
> (dlaczego?;-)), swojego konta na Allegro (dlaczego?;-)) i
> udowodnic tego, co mowia.

Wiadomo, że szkoda czasu na polemizowanie z kimś, kto oprócz wysłania paru
wyzwisk nic więcej nie potrafi. I dlatego uważam, że powinniśmy dać temu
spokój, zablokować pewne adresy i tym samym zakończyć temat.

Ligeia

--
"Wielkie prawdy rodzą się z herezji."

George Bidwell
"Henryk VIII. Rubaszny Król Hal"

1. Data: 2004-09-08 08:48:51

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger wrote:
> Tib wrote:
> (...)
>
> No i właśnie nie odpowiadaj, szkoda czasu. Gdyby "ono" miało
> podstawy, to zgłosiłoby swoje zarzuty na Allegro.

Akurat Allegro nie zawsze zajmuje się takimi sprawami, bo im się zwyczajnie
nie chce. Niekiedy trzeba się naprawdę nieźle namęczyć, żeby np. zwrócili
prowizję, mimo iż miało się rację i można to na wiele sposób udowodnić. Coś
o tym wiem i dlatego ostrożnie podchodzę do zgłaszania zarzutów na Allegro.

> BTW, gratulacje! Sądząc po reakcjach chyba nieźle się
> dostało róznym podróbkowiczom ;)

Zostali zdemaskowani i to się im nie podoba. ;-)

Ligeia

1. Data: 2004-09-08 09:08:49

Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tib wrote:
> Jak nas biurokracja nie zezre w drodze do sukcesu to wroce i
> zarumienie sie wdziecznie, a poki co prosimy zainteresowanych o
> trzymanie kciukow. :-)

Trzymanie macie jak w banku :-)

--
Kometa GG 2138081
Moje aukcje: http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=199

1. Data: 2004-09-08 09:11:22

Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tib wrote:
> Ide sie nie przejmowac, nie mam czasu (odkuwanie sie finansowe po
> wakacjach mode on, egzamin, slub, wyjazd)

Oooo, slubem sie pochwal, albo ja nie jestem na biezaco :-) Wlasnie to
przerabialam ;-)

1. Data: 2004-09-08 09:19:19

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kometa wrote:

> Oooo, slubem sie pochwal, albo ja nie jestem na biezaco :-) Wlasnie to
> przerabialam ;-)

Znaczy slub? Gratuluje :-)))
Bede sie chwalila ;-))
Btw - wszystko dopsz, tylko nie bieganie po urzedach, zalatwianie spraw
papierkowych, wymiana dowodow itp, nie znosze tego.

T.

1. Data: 2004-09-08 09:39:31

Od: "niezła dupa" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A to co:
http://www.allegro.pl./show_item.php?item=28907594

Udowodnij mi handlaro legalnośc pochodzenia tych produktów , oj będzie trudno-
bo testery nie są przeznaczone do sprzedaży ani nie można ich legalnie
nabyć.Listę musiałaś zdjąć przekupo, buehehe, widać cię ktoś wziął za tłuste
dupsko. No to przyznaj się gdzie to wszystko nakradłaś ? Innych oczerniać
potrafić, to teraz przyszła kolej na ciebie kocmołuchu.

1. Data: 2004-09-08 09:53:16

Od: "Baby Doll" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dupsko. No to przyznaj się gdzie to wszystko nakradłaś ? Innych oczerniać
> potrafić, to teraz przyszła kolej na ciebie kocmołuchu.

Ja tez sprzedaje testery na allegro i co z tego, gdzie jest w regulaminie
paragraf o tym, ze nie zazwalaja na ich sprzedaz?
My sprzedajemy testery, ktore sa oryginalne, a ty handlujesz ohydnymi
podrobami. A to jest roznica.
I tyle mam do powiedzenia

1. Data: 2004-09-08 10:05:03

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

niezła dupa wrote:

> [...]
> dupsko. No to przyznaj się gdzie to wszystko nakradłaś ? Innych oczerniać
> potrafić, to teraz przyszła kolej na ciebie kocmołuchu.

A w sumie co mi..;-) Dobrze, ze kawe zdazylam odstawic ;-)

Osoby zainteresowane legalnoscia pochodzenia kosmetykow wystawionych na
aukcji zapraszam na priv, zgodnie z deklaracja anonimowym, zalosnym
tchorzom udowadniac niczego nie bede, innym - alez prosze bardzo, od
reki sluze linkami do aukcji, na ktorych testery i probki nabylismy,
zreszta wystarczy przejrzec komentarze wstecz :-)
I tyle moich dyskusji ze zlodziejami, oszustami i anonimami, pa ;-)

PS. Handel testerami nie jest nielegalny, wlasciciel perfumerii czy
salonu kosmetycznego moze je wystawiac, ich pochodzenie jest legalne.
Testery wystawia np. baby-doll, osiagnietych komentarzy i tytulu Super
Sprzedawcy nie wziela z kosmosu.

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg
|-mamo pomurz chomik uciekl-|
GG 41717 : http://www.grupa.szantymaniak.pl/?Tib

Smagła
Test programu AnoMail
gdzie EKINOS w Katowicach
różnica między żelem pod prysznic a płynem do kąpieli :)
Miraculum-Warszawa