Alveo - lekarstwo na wszystko?

1. Data: 2005-10-16 10:40:11

Temat: Alveo - lekarstwo na wszystko?
Od: "Tommy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Interesuje mnie wasza opinia na temat Alveo - www.alveo.pl
Znajoma mnie zachęca żebym to kupił, ale nie wiem czy
warto za takie pieniądze - 140 zł.
To kompendium ziół, które stosowane regularnie wpływa podobno na
większą odporność organizmu przed różnego rodzaju chorobami.

Jaka jest wasza opinia?

Pozdrawiam

Tomek

2. Data: 2005-10-16 11:46:04

Temat: Re: Alveo - lekarstwo na wszystko?
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> To kompendium ziół, które stosowane regularnie wpływa podobno na
> większą odporność organizmu przed różnego rodzaju chorobami.

jak cos do wszytskiego to jest do niczego ,nie lepiej łykac wit.c i
wspomagac organizm naturalnie ,hartowanie ,zdrowe odzywianie,ubieranie,itp.
p.

3. Data: 2005-10-16 16:56:57

Od: "Tommy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wspomagac organizm naturalnie ,hartowanie ,zdrowe
> odzywianie,ubieranie,itp.
> p.

Podobno to tez jest naturalne, ale teraz to kto to wie (-: .
Podobno rodzina mojej kolezanki bierze od dwoch lat i w ogole nie choruja.

4. Data: 2005-10-17 08:04:18

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podobno to tez jest naturalne, ale teraz to kto to wie (-: .
> Podobno rodzina mojej kolezanki bierze od dwoch lat i w ogole nie choruja.

podobno.
moja rodzina nie beirze nic i tez nie choruje.
p.

Po ilu dniach zdjecie szwów?
Do jakiego specjalisty powinienem się udać?
badanie piersi
gastroskopia w Warszawie [pytanie]
próba tuberkulinowa