Do jakiego specjalisty powinienem się udać?

1. Data: 2005-10-16 07:26:30

Temat: Do jakiego specjalisty powinienem się udać?
Od: "Staruch" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na 2-3 dzień po stosunku czuję się tak zdenerwowany (napięcie?), że ZAWSZE
wywołam kłótnię. W moim wieku (55) to bywa co 7-10 dni.
Czy z tym problemem powinienem iść do psychiatry, do endokrynologa czy może "do
diabła"?
Z góry dzięki za wsparcie.
Staruch

2. Data: 2005-10-16 10:22:47

Temat: Re: Do jakiego specjalisty powinienem się udać?
Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Staruch" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wywołam kłótnię. W moim wieku (55) to bywa co 7-10 dni.
> Czy z tym problemem powinienem iść do psychiatry, do endokrynologa czy

To trudne pytanie.Objawy 2-3 dni poto trochę długo jak na hormony.Może to
męska menopauza?
Nie napisałeś jak układa Ci się pozycie seksualne i ogólnie, czy robisz to z
żoną, kochanką itp.
Ja proponuję zdecydowanie psychiatrę-on oceni całokształt i pewnie skieruje
gdzie trzeba.
TMK

3. Data: 2005-10-16 11:43:23

Od: "Staruch" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No dobrze, dopiszę, że to może być 1,5-2-2,5 dnia po.
Zależność tę zauważyłem wiele lat temu, ale zawsze lekceważyłem ją, jako coś,
co traktowałem "chyba mi się to wydaje".
Pożycie z żoną. Dobre, regularne.
Nadpobudliwość o której piszę dotyczy tego, kto jest pod ręką. Nie wyłącznie
żony. Zaraz po nerwowym incydencie jest OK, ale one się zdarzają regularnie.

4. Data: 2005-10-16 12:50:53

Od: Jarosław Rzeszótko <s...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 16 Oct 2005 13:43:23 +0200, Staruch wrote:

> [...]
> Nadpobudliwość o której piszę dotyczy tego, kto jest pod ręką. Nie
> wyłącznie żony. Zaraz po nerwowym incydencie jest OK, ale one się
Może to hormon - DHT tak na Ciebie działa, podobno jego poziom skacze po
ejakulacji, ale niech się wypowie ktoś kto się na tym zna :)

--
Jarosław "sztywny" Rzeszótko
sztywny(at)epf.pl // sztywny(at)gmail.com

5. Data: 2005-10-16 15:27:38

Od: "Staruch" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

To znaczy do endokrynologa?

6. Data: 2005-10-17 22:39:26

Od: "Marcin N." <m...@w...pl.no.spam> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16-10-2005 o 09:26:30 Staruch <c...@o...pl> napisał:

> [...]
> wywołam kłótnię. W moim wieku (55) to bywa co 7-10 dni.
> Czy z tym problemem powinienem iść do psychiatry, do endokrynologa czy

Ja przed wizyta u psychiatry udalbym sie do jakiegos dobrego seksuologa
wraz z malzonka. Moze to jednak jakies nieuswiadomione problemy zwiazane z
pozyciem, wszak psychika ludzka nie jest tak prosta i przejrzysta jak sie
nam czasem wydaje.

Marcin

7. Data: 2005-10-18 06:38:44

Od: "Staruch" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Obstawiam hormony, ale skorzystam z wszystkich Waszych rad.

Dzięki!

Staruch

badanie piersi
gastroskopia w Warszawie [pytanie]
próba tuberkulinowa
Jak wyploszyc golebie?
ptasia grypa- czy tamiflu osiagalne w Polsce? Warto?