Amazonki

1. Data: 2001-08-11 10:19:01

Temat: Re: Amazonki
Od: "TRABUL" <9...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:000f01c11e5b$f89d4c40$1...@t...net.pl..
.

Nie katuj sie tak. Czasem lepiej walnac flaszke - moze pomoze?

TRABUL

1. Data: 2001-08-11 17:15:57

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TRABUL" <9...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie katuj sie tak. Czasem lepiej walnac flaszke - moze pomoze?
>
> TRABUL

To se walnij i spadaj.
E.

1. Data: 2001-08-12 11:07:52

Od: "Valérie" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Andrzej Litewka <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:9...@a...krakow...

> Takie programy wymyslaja glabie CWANIAKI, ktorzy chca zarobic na takich
> bemuzgowcach jak Ty !!! Pojmujesz roznice?
>
> TRABUL

No prosze - imć Pan Trabul z urlopu pewno wrócił i szaleje
wiadomo że chodzi o "kasie", "kasia" ponetna

--
pozdrawia
Valérie

1. Data: 2001-08-12 14:51:55

Od: "TRABUL" <9...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Valérie <v...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9l5oar$n51$...@z...polsl.gliwice.pl...

> Użytkownik "TRABUL" <9...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> No prosze - imć Pan Trabul z urlopu pewno wrócił i szaleje
> wiadomo że chodzi o "kasie", "kasia" ponetna

Nie przejmuj sie Valerie, ja tu tylko na chwilke i juz spadam. Buzka :-)))

TRABUL

1. Data: 2001-08-12 14:53:16

Od: "TRABUL" <9...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Eva <e...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9l3p7l$bha$...@n...tpi.pl...

> To se walnij i spadaj.

Eeeeeee......mi juz gozala nie pomaga :-).........ale rozwiazanie
problemu.......

Twoje zdrowie :-)

TRABUL

1. Data: 2001-08-12 19:39:40

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"TRABUL"
> Takie programy wymyslaja glabie CWANIAKI, ktorzy chca
> zarobic na takich bemuzgowcach jak Ty !!! Pojmujesz roznice?

Nie pojmuję, bo po pierwsze nie oglądam takich bzdur.
A głąbie to sobie mów do kolegów zakładając, że ich w ogóle masz, no chyba,
że to ci spod budki z piwem.

1. Data: 2001-08-13 07:53:36

Od: "Valérie" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie przejmuj sie Valerie, ja tu tylko na chwilke i juz spadam. Buzka :-)))
>
> TRABUL

no przciez sie nie przejmuje:)))
chyba przewaznie masz takie wejscia
i po co od razu spadac :)))

--
pozdrawia
Valérie

1. Data: 2001-08-13 11:58:53

Od: "TRABUL" <9...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> Nie pojmuję, bo po pierwsze nie oglądam takich bzdur.
> A głąbie to sobie mów do kolegów zakładając, że ich w ogóle masz, no

Stany posiadania zostawie w spokoju! W koncu ktos musi dbac o Twoje zdrowie
:-)

Wyluzuj chlopie :-)

TRABUL

P.S.
Ty bolek, a skad wiesz , ze bzdury, skoro nie ogladasz ? :-)

1. Data: 2001-08-13 12:00:39

Od: "TRABUL" <9...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Valérie <v...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9l813d$921$...@z...polsl.gliwice.pl...

> Użytkownik "TRABUL" <9...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> no przciez sie nie przejmuje:)))
> chyba przewaznie masz takie wejscia
> i po co od razu spadac :)))

Wiesz, ja juz na polityce powaznie nie wytrzymuje, a co dopiero mowic tu
:-).

TRABUL

Dotyczy pomocy
Pomoc