Analiza pierwiastkowa włosów?

1. Data: 2002-02-05 20:49:21

Temat: Analiza pierwiastkowa włosów?
Od: Ola <o...@k...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam pytanie - czy slyszeliscie o tej analizie, jesli tak to prosze o
opinie (czy warto ja robic?, itp).
Szukam rowniez jakiegos kontaktu gdzie moglabym ja wykonac (na Slasku).

Ola

2. Data: 2002-02-06 00:19:50

Temat: Re: Analiza pierwiastkowa włosów?
Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ola" <o...@k...gliwice.pl> wrote in message
> [...]
> opinie (czy warto ja robic?, itp).
> Szukam rowniez jakiegos kontaktu gdzie moglabym ja wykonac (na Slasku).

Nie wiem czy warto, nie wiem czy na Slasku, ale wiem, ze takie badanie
wykonuja, takze na odleglosc, w laboratorium WAT-u, czyli Warszawskiej
Akademii Technicznej (www.wat.waw.pl ).
Mozna im wyslac zapytanie, to odsylaja opis, jak pobrac sobie probki, gdzie
wyslac i ile co kosztuje.

Pozdrawiam,
Marta

3. Data: 2002-02-07 07:59:39

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ola" <o...@k...gliwice.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Mam pytanie - czy slyszeliscie o tej analizie, jesli tak to prosze o
> opinie (czy warto ja robic?, itp).
> Szukam rowniez jakiegos kontaktu gdzie moglabym ja wykonac (na Slasku).

W niedzielę o 12.30 był program na jedynce o tych badaniach. Wypowiadali się
lekarze z labolatorium w Łodzi.
Zapis tych wypowiedzi jest na stronie:

www.optymalni.w.pl podstrona "Informacje" [6]

Pozdrawiam
Leszek

4. Data: 2002-02-10 08:43:42

Od: Ola <o...@k...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje Wam za pomoc

Ola

Osad na zebach
pobieranie i przechowywanie krwi pępowinowej
Tak z ciekawości....
immuno(auto)destrukcja wątroby
Białko całkowite