1. Data: 2014-01-02 09:56:02

Temat: Ananas1_03 - sprawdź czy się właciwie odżywiasz
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na stronie http://ortografia.3-2-1.pl/
w zakładce "inne" jest nowa, chwilowo ostateczna wersja programu ananas1_03
służącego do zestawienia
zapotrzebowania rodziny na składniki odżywcze z zakupami.

W programie wystarczy wpisać zakupy i osoby zjadające to co się kupiło.
Dane dotyczące zawartości substancji i zapotrzebowania na nie,
są już w programie wprowadzone.

W programie można także porównać produkty pomiędzy sobą,
znaleźć produkty o dużej lub małej zawartości wybranej substancji,
oraz analizować swoje zakupy zmieniając swobodnie ilość dni, w które żywność
zjemy i obserwując reakcję programu (wypisywane uwagi).

Kwity z wersji 1.01 i 1.02 można zaimportować do wersji 1.03.

Nie jest planowana następna wersja w najbliższym czasie (o ile nie będzie
kluczowych, a łatwych do usunięcia błędów).

2. Data: 2014-01-02 10:16:30

Temat: Re: Ananas1_03 - sprawdź czy się właciwie odżywiasz
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-02 09:56, Stokrotka pisze:

> w zakładce "inne" jest nowa, chwilowo ostateczna wersja programu

"Chwilowo ostateczna" to efekt "nowej stokrotnej stylistyki"? ;)

Ewa

3. Data: 2014-01-02 12:31:43

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-01-02 09:56, obywatel Stokrotka uprzejmie donosi:
> [...]
>
> Nie jest planowana następna wersja w najbliższym czasie (o ile nie
> będzie kluczowych, a łatwych do usunięcia błędów).

Ale nie jesteś chora czy coś?

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

4. Data: 2014-01-02 13:22:07

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale nie jesteś chora czy coś?
O to idzie?:

Nie mam funduszy, muszę pomyśleć o sobie, wypracować emeryturę, znaleźć
robotę lub założyć firmę, działalność gospodarczą itp.
Nie będę mieć czasu na programowanie.
A program w tej postaci jest łatwy w obsłudze i ma to co jest w tym temacie
niezbędne.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

5. Data: 2014-01-02 13:24:33

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dotąd widzisz pracowałam, a teraz muszę skończyć z pracą i zacząć zarabiać i
dopełniać użędowe obowiązki.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Dyrektywa Unii