Dyrektywa Unii

1. Data: 2014-01-01 09:32:30

Temat: Dyrektywa Unii
Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy oni tam w tej Brukseli stawiają sobie za zadanie stworzenie nowego
typu człowieka? Ta rasa będzie się nazywała - rasa kaukaska typ
zachodnioeuropejski. Pożywieniem takiego osobnika będą różnego rodzaju
bezsmakowe papki. Także jak widać strawa duchowa jest mocno ograniczana,
niedługo pewnie jedynym dozwolonym obiektem kultu będzie Wielki i
Wspaniały Parlament Europejski:

http://finanse.wp.pl/kat,1033705,title,Koniec-wedzon
ych-wedlin-Unia-wprowadza-nowe-przepisy,wid,16294681
,wiadomosc.html

2. Data: 2014-01-01 09:58:56

Temat: Re: Dyrektywa Unii
Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
> Wspaniały Parlament Europejski:
>
> http://finanse.wp.pl/kat,1033705,title,Koniec-wedzon
ych-wedlin-Unia-wprowadza-nowe-przepisy,wid,16294681

Ciekawym, czy urzędasy ze Związku Socjalistycznych Republik Europejskich
(zwanym dla niepoznaki Unią Europejską) nie wezmą do ust wedzonej w zimnym
dymie szyneczki? Oj, smutno się zapowiada ten Nowy Rok, oj smutno. Po prostu
przejdziemy do podziemia... (co doskonale leży w polskiej tradycji)
pozdr
Stefan

3. Data: 2014-01-01 10:47:46

Od: pwz <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-01 09:32, Trybun pisze:
> [...]
> Wspaniały Parlament Europejski:
>
> http://finanse.wp.pl/kat,1033705,title,Koniec-wedzon
ych-wedlin-Unia-wprowadza-nowe-przepisy,wid,16294681

Tere fere. Już widzę, jak np. Niemcy zaprzestają produkcji swoich szynek
westfalskich czy szwarcwaldzkich.
Chyba że zakaz będzie obejmował tylko wędzenie dymem na wschód od Odry...
pwz

4. Data: 2014-01-01 17:12:50

Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 01 Jan 2014 09:32:30 +0100, Trybun napisał(a):
> [...]
> typu człowieka? Ta rasa będzie się nazywała - rasa kaukaska typ
> zachodnioeuropejski. Pożywieniem takiego osobnika będą różnego rodzaju

Polskie wedliny juz dawno przestaly byc dobre. Tzn owszem - sporo jest
smacznych, sporo tanich, i nie wiadomo ktore sa ktore :-(

> [...]
> Wspaniały Parlament Europejski:
> http://finanse.wp.pl/kat,1033705,title,Koniec-wedzon
ych-wedlin-Unia-wprowadza-nowe-przepisy,wid,16294681

Ale wiesz - chcesz te piekna i smaczna szyneczke ... pelna
rakotworczych skladnikow ?

J.

5. Data: 2014-01-01 21:17:00

Od: "Grzegorz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
,wiadomosc.html

> Ale wiesz - chcesz te piekna i smaczna szyneczke ... pelna

A wolisz pseudowędlinę z plejadą konserwantów i takim czymś
http://swojskiwyrob.pl/srodki-funkcjonalne/175-konce
ntrat-dymu-wedzarniczego-50g.html
takim jako figowym listkiem niby zdrowego jedzenia?
Inne preparaty z tej serii nakłada się na wędliny jak farbę z pistoletu
malarskiego.

Wędzenie to nie tylko charakterystyczny aromat. To przede wszystkim
metoda przedłużania trwałości wyrobów mięsnych.

6. Data: 2014-01-01 23:12:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Wspaniały Parlament Europejski:
>
> http://finanse.wp.pl/kat,1033705,title,Koniec-wedzon
ych-wedlin-Unia-wprowadza-nowe-przepisy,wid,16294681

Po pierwsze - tradycyjne wędzenie znikło "z rynku" już dawno, wcale nie a
sprawą zakazów... Po drugie - może jak zabronią, to Polacy wreszcie zejdą
do podziemia i gremialnie zaczną wędzić :-D
--
XL
z czeluści wędzarki

7. Data: 2014-01-01 23:13:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 1 Jan 2014 09:58:56 +0100, Stefan napisał(a):

> Po prostu
> przejdziemy do podziemia... (co doskonale leży w polskiej tradycji)

O, zanim Cię przeczytałam, napisałam to samo. Grunt to wspólna idea łącząca
naród :-)))
--
XL

8. Data: 2014-01-01 23:15:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 01 Jan 2014 10:47:46 +0100, pwz napisał(a):

> Chyba że zakaz będzie obejmował tylko wędzenie dymem na wschód od Odry...

Pewnie tak, podobnie jak planowe wycofywanie historii i literatury
narodowej z polskiej szkoły... Teraz biorą się za tradycję.
--
XL

9. Data: 2014-01-01 23:16:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 1 Jan 2014 21:17:00 +0100, Grzegorz napisał(a):

> Wędzenie to nie tylko charakterystyczny aromat. To przede wszystkim
> metoda przedłużania trwałości wyrobów mięsnych.

Dokładnie. Już planuję następne wędzonki, bo świąteczne się rdo reszty już
rozeszły dzisiejszej nocy po znajomych :-D
--
XL

10. Data: 2014-01-03 12:21:41

Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://swojskiwyrob.pl/srodki-funkcjonalne/175-konce
ntrat-dymu-wedzarniczego-50g.html
> takim jako figowym listkiem niby zdrowego jedzenia?

Ale benzopirenu w nim nie ma :-)

> Inne preparaty z tej serii nakłada się na wędliny jak farbę z pistoletu
> malarskiego.

Dym chyba tez gleboko nie wnika.

> Wędzenie to nie tylko charakterystyczny aromat. To przede wszystkim
> metoda przedłużania trwałości wyrobów mięsnych.

Dzieki podgrzaniu ? Podgrzac mozna na rozne sposoby.

J.

Ciasto sylwestrowe.
BABY I CHŁOPY!! Kurcyna w Galaretce..
Przysmaki sylwestrowe.