Angina

1. Data: 2004-08-27 15:43:56

Temat: Angina
Od: "Dominik" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów,

Czy angina może występowac na tle alergicznym ?
Syn 4 lata od 2003 roku do kwietnia tego roku prawie z zegargiem w ręku co 2
tygodnie miał anginę, wkońcu udało się go zaszczepić i był spokój aż do
wczoraj,
W gardle znowu piękny czop na migdale.

Ręce opadają

Pozdrawiam Dominik.

2. Data: 2004-08-27 15:44:02

Temat: Re: Angina
Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominik" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
2
> tygodnie miał anginę, wkońcu udało się go zaszczepić i był spokój aż do

to tak jak ja:) non stop ropa w gardle, to chyba dośc powszechne w
dzisiejszych czasach:) Pomogło mi coś nietypowego, sposób z książki Pani
Górnickiej: po każdej kąpieli oblewaę się zimną wodą ( wiem, to straszny
szok na początku, ale można sie przyzwyczaić i skóra jest ładniejsza:) i jak
narazie odpukać jest ok - sama jestem zaskoczona.
Do tego pić zielonę herbatę i można płukać wodą utlenioną ( pół na pół z
wodą).

3. Data: 2004-08-27 15:58:22

Od: "Dominik" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> narazie odpukać jest ok - sama jestem zaskoczona.
> Do tego pić zielonę herbatę i można płukać wodą utlenioną ( pół na pół z

No tak tyle że to cztero latek i raczej nie bedzie zachwycony oblewaniem
zimną wodą.
A płukanie gardła raz próbowaliśmy - więcej było na podłodze niż w gardle.

4. Data: 2004-08-29 17:47:09

Od: "Barbara" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Latami chorowlam na angine 2x w roku w maju i pazdzierniku. Jedynym
antybiotykiem ktory mi pomagal byla ampicilina 0,5 ktora musialam lykac 6
dni a miedzy anginami lekarz zalecil picie wody sodowej (nie mineralnej a
sodowej z syfonu).
Na razie od paru lat mam spokoj.
Moze zrob badanie wydzieliny i ustal na jaki antybiotyk jest dziecko
odporne, byc moze jest niewlasciwie leczone.
Pozdrawiam
Basia

5. Data: 2004-08-29 20:59:17

Od: "tmark" <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze zrob badanie wydzieliny i ustal na jaki antybiotyk jest dziecko
> odporne, byc moze jest niewlasciwie leczone.

Do tego postaraj się o konsultację laryngologiczną - jak wygladają
migdałki - czy nie występuje przerost i nie ma warunków na tzw. siedlisko
dla paciorkowca.

Pozdrowienia,
Tomasz Markiewicz

6. Data: 2004-08-30 16:35:37

Od: "Dominik" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do tego postaraj się o konsultację laryngologiczną - jak wygladają
> migdałki - czy nie występuje przerost i nie ma warunków na tzw. siedlisko
> dla paciorkowca.

Właśnie dostaliśmy skierowanie do laryngologa i na wymaz.
Ale wpadł nam do głowy taki temat czy angina może mieć podłoże stresowe.
Tamten rok był pierwszym rokiem w przedszkolu, no i pod koniec przed
wakacjami jak anginy ustały wszystko OK.
Od paru dni przygotowujemy go do tego że kończą się wakacje no i musi iść do
przedszkola - oczywiście anginka.
Więc może to jest jakiś ślad.

7. Data: 2004-08-31 08:43:22

Od: nonnocere <madziach1@_bezspamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dominik wrote:

> [...]
> wakacjami jak anginy ustały wszystko OK.
> Od paru dni przygotowujemy go do tego że kończą się wakacje no i musi iść do

Stres wpływa na działanie układu odpornościowego. Także nieradzenie
sobie ze stresem może powodować osłabienie układu odpornościowego, a co
za tym idzie większą podatność na zachorowanie etc... Badaniem tych
zależności zajmuje się psychoneuroimmunologia.
--
Pozdrawiam, Magdalena S. (dzidzia ~IX,X 2004)

Nieprawidłowy stolec
Warszawa-zaswiadczenie-s tudia
Jak z usługami w centrum rehabilitacji w Bochni?
Zmniejszenie żołądka