Ankieta UW

1. Data: 2004-08-19 23:01:02

Temat: Ankieta UW
Od: "Dariusz Kacprzak" <d...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie wszystkich :-)

Mam wielka prosbę. Czy mozecie wypelnic krótka ankietę. Jest ona potrzebna
do zaliczenia pracy empirycznej na psychologii.

http://republika.pl/fajnaankieta/

Wielkie dzieki :-)

Pozdrawiam,

Darko's

1. Data: 2004-08-20 19:49:06

Temat: Re: Ankieta UW
Od: Wojtek <i...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz Kacprzak wrote:

> [...]
>
> Mam wielka prosbę. Czy mozecie wypelnic krótka ankietę. Jest ona potrzebna
> do zaliczenia pracy empirycznej na psychologii.

Wypełniłem ankietę, wysyłam - a tu porażka chce uruchomić program pocztowy,
a ja nie mam żadnego programu pocztowego !!! I co to za dziwne
kodowanie !!!

Mały skrypcik w php i będzie pięknie. Konta na republice obsługują chyba
php.

Wojtek.

techniki relaksacyjne
Materiały poszukiwane