Antrovis

11. Data: 2018-08-16 21:13:38

Temat: Re: Antrovis
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 16 sierpnia 2018 20:30:32 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> A Ty nie doceniasz demonów.
> Kto to MK-Ultra, Montauk?

Psychologiczne projekty Armii US - doświadczenia na ludziach ocierające się
również o sferę eteryczną oraz duchową, ale prowadzone dla celów strategicznych
i taktycznych militarnych.

> Jeśli chodzi o Asaharę, to u Japończyków podoba mi się jedna rzecz:
> wbrew Duchowi Czasów zachowali karę śmierci.

Marnowanie materiału. Jego wiedzę, taktyki i hasła można byłoby wykorzystać
politycznie przeciwko "Państwu Islamskiemu".

12. Data: 2018-08-16 21:22:01

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 16 sierpnia 2018 20:15:27 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Ewa Mielnik - "Boga nie ma",
> to kontynuacja starych haseł, które głosili komuniści i hitlerowcy.
> Wygląda na to że ta sekta to nie jest tylko ludzka sprawa ale stoją za
> nią demony.

No nie jestem taki pewien ale kuriozum.
Zazwyczaj sekty to były grupy wyznaniowo-teistyczne i o charakterze jawnie
religijnym, a tutaj mamy stowarzyszenie deklarujące z marszu ateizm i absolutną
nie-duchowość (niezależnie od głupot, które są wmawiane i znajdują paralele
w różnych postaciach religii, a nawet są jej plagiatem).

Deklarowana jest za to wiara w kontakt z istotami dysponującymi o wiele wyższym
poziomem technologii. Możesz mi przypomnieć, kto to powiedział, że technologia
na odpowiednio wysokim poziomie wydaje się nieodróżnialna od magii?

"Nikt nie spodziewa się hiszpańskiej inkwizycji" ;)))

13. Data: 2018-08-16 21:25:18

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.08.2018 o 21:22, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]
> na odpowiednio wysokim poziomie wydaje się nieodróżnialna od magii?
>
> "Nikt nie spodziewa się hiszpańskiej inkwizycji" ;)))

Komuś zależy abyśmy wierzyli w takie "istoty", to sztuczka demonów.

14. Data: 2018-08-16 21:46:32

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 16 sierpnia 2018 21:25:13 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:
poziomem technologii. Możesz mi przypomnieć, kto to powiedział, że technologia

> Komuś zależy abyśmy wierzyli w takie "istoty", to sztuczka demonów.

Cała rzecz polega, na tym, że istoty o podobnej do nas duchowości, ale wyższej
technologii (samsaryczne krainy ludzi i devów) istnieją. Tylko że nie są
zainteresowane manipulacją nami a już nie dla naszego zła. Zazwyczaj trzymają
się z daleka, a jeśli ingerują, to niechętnie. Z wyższych światów jedynie
asurowie z rzadka ludźmi manipulują i wtedy realnie są potężni. Z tym, że
asurowie tez niechętnie wchodzą w kontakty z ludźmi, chyba jako z narzędziami,
dzięki którym mają okazję wymusić albo wyłudzić owoce Drzewa Życia, którego
zostali pozbawieni od devów i starać się zapewnić sobie długowieczność.
Zostają więc piekielnicy (którzy są zanadto uwięzieni w swoich cierpieniach,
żeby mieć moc działania), głodne duchy (które są za słabe i co najwyżej mogą
wampiryzować) oraz zwierzęta, z których tylko nieliczne, jak węże i lisy po
dożyciu odpowiedniej ilości lat zyskują długowieczność i inteligencję podobną
ludzkiej, jak również możliwość udawania człowieka i zajmowania się magią.
osobiście uważam, że najszkodliwsze statystycznie z tak zwanych demonów są
właśnie duchy zwierząt. Jak sobie poczytasz apokalipsę, to przecież bestia
będzie zwierzęciem w ludzkiej skórze, a w zachodniej gematrii FOX = "666".
Kiedy tyran król Zhou Sin ostatni z dynastii Shang rządził Chinami w XI w.
przed erą chrześcijańską, jego konkubina / faworyta Daji była lisicą w ludzkiej
postaci znaną ze swojego zwyczaju kąpania się w ludzkiej krwi. Elżbietę
Bathory Daji wyprzedziła o jakieś 2.5 KY.

15. Data: 2018-08-16 23:13:34

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 16 sierpnia 2018 21:46:34 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:
> [...]
> postaci znaną ze swojego zwyczaju kąpania się w ludzkiej krwi. Elżbietę
> Bathory Daji wyprzedziła o jakieś 2.5 KY.

PS. Przekładając z mitologii na język bardziej naukowy - to co najgroźniejsze
nas to nasze zwierzęce instynkty - tzw. mózg gadzio-ssaczy. Większość tzw.
człowieków posługuje się nimi w życiu w 99%. Na pewno nie przeszłoby próby
Gom Jabbar z powieści SF "Diuna" oddzielającej człowieka od zwierzęcia.
Uległoby instynktom, które mają ratować zdrowe cielę w każdym zdrowym ciele
przed śmiercią, a przecież są rzeczy gorsze niż śmierć - jak właśnie utrata
człowieczeństwa godności ludzkiej.

16. Data: 2018-08-16 23:51:13

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.08.2018 o 23:13, Jakub A. Krzewicki pisze:
> PS. Przekładając z mitologii na język bardziej naukowy - to co najgroźniejsze
> nas to nasze zwierzęce instynkty - tzw. mózg gadzio-ssaczy. Większość tzw.

Patrząc na zwierzęta i ludzi, często widać że zwierzęta są dużo lepsze
od ludzi, zwłaszcza ssaki.

17. Data: 2018-08-17 00:13:34

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 16 sierpnia 2018 23:51:08 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Patrząc na zwierzęta i ludzi, często widać że zwierzęta są dużo lepsze
> od ludzi, zwłaszcza ssaki.

Nieprawda - myszy i szczury kradną, wilki i lwy zabijają, lisy oszukują, wiele
gatunków jest kanibalami. Zwierzęta bywają nieskażone, ale też ich część jest
upadła.

Mitologie też idą tym tropem.
Kiedy lis (kitsune), który dożyje 100 lat osiąga ludzką inteligencję i przybiera
postać człowieka, to jest najpaskudniejszą krwiożerczą bestią, o ile nie służy
bogini urodzaju Inari. Te, które służą jej w Kraju Kwitnącej Wiśni to są
białe, dobre lisy w odróżnieniu od dzikich i upadłych lisów.
Także afrykańscy Dogoni twierdzili, że to właśnie Lis (Ogo) przebieglejszy niż
inne zwierzęta - namówił ludzi do buntu przeciwko Stwórcy (Amma), ucieczki
z Syriusza i pobytu na ziemskim padole.

18. Data: 2018-08-17 00:22:17

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.08.2018 o 00:13, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Nieprawda - myszy i szczury kradną, wilki i lwy zabijają, lisy oszukują, wiele

Myszy szukają pożywienia, wilki i lwy polują, mają taką naturę.
Lis Cię oszukał?
Ludzie mają coś z goryli i psów: chęć dominacji jedni nad drugimi, z
tego powodu takie gatunki jak koty, konie czy słonie, są znacznie
mądrzejsze od człowieka, bo odpuszczają sobie chęć dominacji.

> [...]
> inne zwierzęta - namówił ludzi do buntu przeciwko Stwórcy (Amma), ucieczki

Mitologia Afrykańska?
Syriusz to mi się kojarzy z siłami zła,a nie rajem.

19. Data: 2018-08-17 01:16:38

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 17 sierpnia 2018 00:22:12 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> [...]
>
> Mitologia Afrykańska?
> Syriusz to mi się kojarzy z siłami zła,a nie rajem.

Może przez Lisa?
W końcu w hebrajskim raju też były siły zła reprezentowane przez zwierzę (Węża)
którego "projekt hejhops" radośnie przywoływał jako "Samuela".

BTW. W tym ostatnim przypadku "radosnej twórczości" widać, że inicjatywa zła
nie wyszła od duchów, które egzystowały sobie gdzieś w jakiejś "gęstości"
bezosobowo jako martwe wzorce, tylko od pazernych ludzi, kierujących się
szkodliwymi emocjami, błędnymi poglądami i nieczystymi intencjami, którzy z ich
powodu (innymi słowy dlatego, że byli/są głupi i źli - mając chyba charakter
notorycznych psychopatów?) usiłowali przywoływać te wzorce. Przeszkodziła im
w skompletowaniu swoich celów tylko "arabska wiosna". Niektórych znałem
osobiście i nie wiem doprawdy, czy ich głupota jest bardziej straszna, czy też
bardziej śmieszna i żałosna. W każdym razie karma nie była po ich stronie
i skutki ich działań spowodowały rozpad "projektu".

20. Data: 2018-08-17 10:42:43

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.08.2018 o 01:16, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Może przez Lisa?
> W końcu w hebrajskim raju też były siły zła reprezentowane przez zwierzę (Węża)
> którego "projekt hejhops" radośnie przywoływał jako "Samuela".

Pracujesz w ministerstwie dezinformacji?
Dlaczego jako fakty przedstawiasz mitologię losowego afrykańskiego
plemienia?
Za Antrovis stoją demony. Widać to po nienawiści, jaką mają do Boga Jahwe.
Z Bogiem Starego Testamentu wielu ma problem, kiedyś namawiałeś do
herezji Marcjona, Kefir jak miał gorszą fazę pisał o Bogu Starego
Testamentu że jest demonem.
Problemy z Bogiem Jahwe biorą się z tego, że ludzie w swoim życiu mają
problemy w relacjach z ich ojcami. Za nic nie powiedzą że ich ojciec był
demonem, za to projektują to na Boga Ojca.

Skandaliczna niedopuszczalność zabijania
Konstytucja czy ewangelia
piękny pogrzeb
Rynsztok w trzecim pokoleniu.
W kasie państwowej widać dno