Antrovis

1. Data: 2018-08-16 14:33:36

Temat: Antrovis
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Wrocek, miasto nieduże.
Karta Urbana, Rondo Reagana.

Ale ta sprawa, do której tu puszczam linka, datuje się dawno sprzed czasów karty
Urbana i Ronda Reagana. Cofnijmy się w mroczne lata 80. i początek lat 90. ub.w.
i otwórzmy sprawę dla Agenta Muldera i Agentki Scully z Archiwum-X - a może dla
Eberhardta Mocka? Dossier znajdziemy pod tym skrótem:
https://tinyurl.com/antrovis/

2. Data: 2018-08-16 14:41:12

Temat: Re: Antrovis
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.08.2018 o 14:33, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Wrocek, miasto nieduże.
> Karta Urbana, Rondo Reagana.

> https://tinyurl.com/antrovis/

Wyjątkowo paskudna sekta

3. Data: 2018-08-16 14:48:03

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 16 sierpnia 2018 14:41:08 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Wyjątkowo paskudna sekta

Ano. I wyjątkowo wpływowa. Poczytaj sobie treść artykułu.

4. Data: 2018-08-16 16:31:46

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 16 sierpnia 2018 14:48:04 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:

> Ano. I wyjątkowo wpływowa. Poczytaj sobie treść artykułu.

PS. I nasuwa się jeszcze jeden wniosek - jak to jest, że połowa ludzi cokolwiek
znaczących w Polsce dała się owinąć wokół jednego palca prostemu palaczowi
kotłów wyspokoprężnych?

5. Data: 2018-08-16 17:53:22

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-16 o 14:48, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Ano. I wyjątkowo wpływowa. Poczytaj sobie treść artykułu.

Bardziej wpływowa niż ta sekta?

http://krytykapolityczna.pl/kultura/czytaj-dalej/nag
a-zwiazana-obmacana-egzorcyzmy-po-polsku/

Pozdrawiam
Piotr

6. Data: 2018-08-16 18:09:47

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.08.2018 o 16:31, Jakub A. Krzewicki pisze:
> PS. I nasuwa się jeszcze jeden wniosek - jak to jest, że połowa ludzi cokolwiek
> znaczących w Polsce dała się owinąć wokół jednego palca prostemu palaczowi
> kotłów wyspokoprężnych?

Może dlatego że za sektą stoją demony? Tak jak niegdyś były religie
Baala czy Molocha.

7. Data: 2018-08-16 19:54:15

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 16 sierpnia 2018 17:53:24 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> Bardziej wpływowa niż ta sekta?
>
> http://krytykapolityczna.pl/kultura/czytaj-dalej/nag
a-zwiazana-obmacana-egzorcyzmy-po-polsku/

> Pozdrawiam
> Piotr

A to akurat oczywista oczywistość.
Nie mówię o takiej mafii, która powoli buduje swoją pozycję przez jakieś
tysiąc siedemset lat tylko o zupełnie nowych graczach.
Już po paru latach ktoś zauważył, że camorra to pikuś w porównaniu z kółkiem,
które zawiązało się we Wrocławiu z inicjatywy palacza kotłów wysokoprężnych.

8. Data: 2018-08-16 20:05:47

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 16 sierpnia 2018 18:09:43 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Może dlatego że za sektą stoją demony? Tak jak niegdyś były religie
> Baala czy Molocha.

Przeceniasz demony.
Po pierwsze, są to żałosne wybryki upadłej natury, które prawie nie mają siły
i inteligencji, dopóki nie posiadają wyznawców. Owszem, mogą urosnąć do rangi
nadludzkiej, mając takich i korzystając z zasobów kolektywu. Ale to jest potęga
wtórna, zależna od żywiciela. No i przede wszystkim, żeby je wywołać, potrzebny
jest człowiek bezprawia, lis w ludzkiej skórze.

Osobiście uważam, że raczej dlatego, iż za kliką palacza kotłów stoją inni
Palacze, tym razem tacy z serialu z Mulderem i Scullly. MK-Ultra, Montauk etc.
I jeśli jakiś demon bierze w tym udział, jest to Mammon czyli pieniądz - jedyny
czort, którego ludzie nie chcą za żadną cenę się pozbyć.

9. Data: 2018-08-16 20:15:31

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.08.2018 o 19:54, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Już po paru latach ktoś zauważył, że camorra to pikuś w porównaniu z kółkiem,
> które zawiązało się we Wrocławiu z inicjatywy palacza kotłów wysokoprężnych.

Ewa Mielnik - "Boga nie ma",
to kontynuacja starych haseł, które głosili komuniści i hitlerowcy.
Wygląda na to że ta sekta to nie jest tylko ludzka sprawa ale stoją za
nią demony.

10. Data: 2018-08-16 20:30:37

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.08.2018 o 20:05, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]
> I jeśli jakiś demon bierze w tym udział, jest to Mammon czyli pieniądz - jedyny
> czort, którego ludzie nie chcą za żadną cenę się pozbyć.

A Ty nie doceniasz demonów.
Kto to MK-Ultra, Montauk?
Jeśli chodzi o Asaharę, to u Japończyków podoba mi się jedna rzecz:
wbrew Duchowi Czasów zachowali karę śmierci.

Skandaliczna niedopuszczalność zabijania
Konstytucja czy ewangelia
piękny pogrzeb
Rynsztok w trzecim pokoleniu.
W kasie państwowej widać dno