Antybiotyki, a początek ciąży.

1. Data: 2005-03-22 19:24:24

Temat: Antybiotyki, a początek ciąży.
Od: "czarnY" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
mam pytanie, które nas bardzo nurtuje:
planujemy dziecko, narzeczona (tydzień po naszym działaniu ku spełnieniu tego
marzenia) zachorowała na zapalenie górnych dróg oddechowych (temp 38.5),
lekarz zapisał Jej DUOMOX 1g (dwa razy dziennie); jako że okres się jakoś
bardzo opóźnia zaczynamy drżeć że jednak coś "zmalowaliśmy";
jak i czy zażywanie antybiotyku dla dziecka;

dzięki za wszystkie odpowiedzi
pozdrawiamy Anku i czarnY

2. Data: 2005-03-22 19:34:02

Temat: Re: Antybiotyki, a początek ciąży.
Od: "robkor" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnY" <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> bardzo opóźnia zaczynamy drżeć że jednak coś "zmalowaliśmy";
> jak i czy zażywanie antybiotyku dla dziecka;

Hej !
Nie jestem specjalistą embriologiem, ale sądzę ,że jeżeli choroba czy
antybiotyk miałyby w tak wczesnym okresie życia dziecka wpłynąć na jego
rozwój , to byłoby to działanie letalne i doszłoby do poronienia . Myślę
poza tym ,że jest duża szansa na to ,że ciąża będzie się rozwijać
prawidłowo.

Pozdrawiam
robkor

3. Data: 2005-03-23 17:23:57

Od: ktoś <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "robkor" <r...@k...net.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "czarnY" <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> tego

Moja kuzynka była w podobnej sytuacji, z tym, że poza antybiotykiem
brała jeszcze inne ostre leki i urodziła wspaniałe, zdrowe dziecko, które
świetnie sie chowa.
A okres się moze opóźniać z powodu antybiotyku. Też tak może być, chociaż ja
nie jestem fachowcem.

obnizone krazki miedzykregowe
gdzie na obdukcję dzisiaj w wwie ?
Polpasiec