gdzie na obdukcję dzisiaj w wwie ?

1. Data: 2005-03-22 17:32:00

Temat: gdzie na obdukcję dzisiaj w wwie ?
Od: Oki <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj pobiła mnie ochrona sklepu, bo podejżewali że coś ukradłem.
Była Policja i pogotowie. Mam świadków. Co dalej ???

2. Data: 2005-03-22 17:45:58

Temat: Re: gdzie na obdukcję dzisiaj w wwie ?
Od: "Artur" <a...@a...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oki" <
> Dzisiaj pobiła mnie ochrona sklepu, bo podejżewali że coś ukradłem.
> Była Policja i pogotowie. Mam świadków. Co dalej ???

udałbym się do najbliższego szpitala i zażądał obdukcji
potem policja i zgłoszenie pobicia

zdrowia życzę

Artur

3. Data: 2005-03-22 18:05:52

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22.03.05, około 18:45, Artur bulgocze

> udałbym się do najbliższego szpitala i zażądał obdukcji

Obdukcję wykonuje lekarz sądowy, nie pierwszy lepszy dyżurny. Z tego co
wiem to u nas zorganizowane jest to tak, że dostaje się skierowanie od
policji na obdukcję i idzie się tam rano (nie ma dyżurów na sądówce). Bez
skierowania badanie jest płatne.

--
ika - umop apisdn

4. Data: 2005-03-22 18:20:52

Od: "Krzys-iek" <root.a.krionix.ten<-> szukaj wiadomości tego autora

Oki <p...@w...pl> napisal nam:

> Dzisiaj pobiła mnie ochrona sklepu, bo podejżewali że coś ukradłem.
> Była Policja i pogotowie. Mam świadków. Co dalej ???

tvn uwaga!!

5. Data: 2005-03-22 19:12:24

Od: "Artur" <a...@a...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ika" napisał(a) (bulgocząc lub nie)
> [...]
> wiem to u nas zorganizowane jest to tak, że dostaje się skierowanie od
> policji na obdukcję i idzie się tam rano (nie ma dyżurów na sądówce). Bez

każdy lekarz natomiast na prośbę pacjęta jest zobowiązany do wystawienia
zaświadczenia lekarskiego o doznanych obrażeniach i podjętym leczeniu
Zaświadczenie takie można również przedstawić w sądzie jako dowód w sprawie.

Artur

6. Data: 2005-03-22 19:55:04

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22.03.05, około 20:12, Artur bulgocze

> [...]
> Zaświadczenie takie można również przedstawić w sądzie jako dowód w sprawie.

Zaświadczenie o obrażeniach tak, chociaż jeśli to tylko siniaki, to takich
rzeczy się nie pisze na świstku informacyjnym z Izby Przyjęć, ale w sądzie
tylko od sądowego uznają. Takie przynajmniej mam info z tego co nam się tu
zwierzają różni.
Jeśli jest inaczej, to chętnie się dowiem jak.

--
ika - umop apisdn

7. Data: 2005-03-22 22:07:05

Od: "Maciek C" <m...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

W którym sklepie tak katują???

Maciek C

8. Data: 2005-03-23 06:51:57

Od: Oki <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciek C napisał(a):
> W którym sklepie tak katują???

W Globi na Klaudyny w Warszawie

Sytuacja wyglądała tak :
Wszedłem do sklepu Globi na dosłownie 2 min. Stwierdziłem że nie mają
tego co mnie interesuje i wyszedłem. Niczego nawet nie dotknąłem.
Przy wyjściu ochroniarz powiedział w bardzo niemiły sposób że mam iść z
nim na zaplecze. Odmówiłem. Kazał pokazywać co mam pod ubraniem i w
kieszeniach. Odmówiłem. Chciałem go wyminąć i wyjść ze sklepu. Wezwał
kolegę. Rzucili mną w wózki sklepowe. Następnie ubliżali mi i rzucili
mnie na podłogę na środku wejścia do sklepu i wyłamywali mi ręce. Mimo
to nie dałem się zaciągnąć na zaplecze. Powiedzieli że jestem
złodziejem. Całe zajście trwało ok 40 min i narobili mi mnóstwo wstydu.
Powiedzieli że wezwali Policję ale naprawdę wezwali sobie posiłki z
grupy interwencyjnej. Wtedy ja wezwałem na pomoc Policję. Ochrona widząc
że ze zdenerwowania drżą ni ręce robiła złośliwe uwagi że niby jestem
narkomanem na głodzie. Przy ludziach na środku sklepu. Gdy zrobiło mi
się słabo a od ciosu w brzuch jaki otrzymałem od nich zrobiło mi się
niedobrze , poprosiłem przyglądającą się temu zajściu kierowniczkę
sklepu( jak się przedstawiała) o wodę, odmówiła.
Dopiero Policja wezwała do mnie pogotowie.
Oczywiście policjant przeszukał mnie i stwierdził że niczego ze sklepu
nie zabrałem. Zarządałem ukarania sprawców pobicia.
Zgrozy dodaje fakt że znalazłem się w tej okolicy tylko dlatego że
zawiozłem dziecko na zajęcia dodatkowe, które odbywają się w okolicy
sklepu i dziecko po zakończeniu zajęć wystraszone nie wiedziało dlaczego
mnie nie ma a potem przeżyło szok widząc jak przywozi mnie policja.
Przywieżli mnie ponieważ poprosiłem bo nie miałem jeszcze siły chodzić a
lekarz pogotowia powiedział żebym jeszcze jakiś czas nie prowadził auta.

9. Data: 2005-03-23 11:29:41

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23.03.05, około 07:51, Oki bulgocze <news:4241120D.30002@wp.pl>:

> Sytuacja wyglądała tak
> [...]

I co i co? Jak się skończyła sytuacja? ;)
Ale o sprawy ukarania i obdukcję może pytaj na grupach prawniczych.

--
ika - umop apisdn

Polpasiec
jonoforeza - efekty uboczne
gastroskopia - tłumaczenie!!!
jadrowa morfometria
pilne - jak sie na jutro pozbyc jednodniowej malinki !!