Antykoncepcja - zagęszcza krew?

31. Data: 2005-01-24 15:11:25

Temat: Re: Antykoncepcja - badania firm farmaceutycznych dyskusja
Od: Posesjusz <p...@w...pl_spam_> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Mała,

Dnia 24 stycznia 2005 (14:52:36)
Na temat "Antykoncepcja - badania firm farmaceutycznych dyskusja"
begin message:

> Tak więc "antykoncepcyjna wyższość" tabletek nad gumkami
> nie jest wcale tak wielka, jak by się mogło wydawać.
> Za to listę ich możliwych skutków ubocznych jest o niebo dłuższa.

Racja. Uzywaj prezerwatyw z głową, jak nalezy i miej zdrowa
dziewczyne ;) A bedzie przyjemnie i bezpiecznie.

Posesjusz

32. Data: 2005-01-24 15:47:08

Od: "Mała Mi" <p...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pestifer" napisał ...

> a tak pamietalem, zagladnalem tez do netu bo przeciez sam nie bede liczyl
> :)
> znajduje z brzegu http://medichi.de/de/dept_50.html,
> http://www.narodziny.med.pl/pearl.htm,
> http://serwisy.gazeta.pl/zdrowie/1,51238,70408.html

W żadnym z artykułów, do których odsyłasz,
nie ma współczynnika 15. :-)
A gdybyś jeszcze przeczytał ten ostatni ...
Tam jest właśnie o tym, że współczynnik różni się
nawet o kilkanaście stopni w zależności od tego,
czy metoda stosowana jest "perfekcyjnie" czy też "niedbale".

> jesli wskaznik jest wynikiem bledu stosowania jak twierdzisz, wynika z
> tego ze kazda metoda PRAWIDLOWO stosowana daje 100% skutecznosc?

100 % skutecznosci nie daje żadna metoda.
W medycynie coś takiego jak 100 % po prostu nie istnieje.
Ale jest to najważniejszy czynnik. Skuteczność metody
to przede wszystkim łatwość jej zastosowania
(innymi słowy - mniejsza szansa na popełnienie błędu).
Regularne łykanie tabletek jest po prostu łatwiejsze
niż prawidłowe obchodzenie się z prezerwatywą.
Jeżeli to ostatnie przekracza czyjeś możliwości,
to faktycznie - lepiej niech nie ryzykuje. ;-)

Pozdrawiam !
Mała Mi

33. Data: 2005-01-25 09:28:23

Temat: Re: Negatywny wpływ natykoncepcji
Od: "jaguar" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
wiadomości news:ct2j55$92e$1@opal.icpnet.pl...
> ct2is9$dl9$...@a...news.tpi.pl,

> I na to Cie hospitalizowali?
> Taka temperatura mierzona gdzie?
> Wydawaloby sie, ze to moze byc w granicach normy i nie powinno chyba
> stanowic powodu do odstawienia, ale sie nie znam.

Poszłam do internisty, który przeprowadził wywiad pod kątem gorączki, ale że
nic nie mógł stwierdzić, to zaproponował skierowanie do szpitala, tzn. do
kliniki podając powód, że tylko tam będą mogli przeprowadzić mi szczegółowe
badania i wykryć co to naprawdę jest. Nie żałuję.
Temperatura mierzona pod pachą, zwykłym termometrem...pewnie zaraz ktoś się
to zaśmieje....ale!! Jestem bardzo zdrową osobą i jak mam gorączkę, czyt.
przeziębienie (bo tylko to mi się zdarza) to tylko raz na 3-4 lata. Dlatego
jak wzrosła mi temperatura, to wiedziałam o tym od razu, bo zaczęła mnie
boleć głowa. Dodam że normalnie głowa mnie nie boli. W szpitalu też miałam
mierzoną temperaturę termometrem pod pachą, dwa razy dziennie.
Wydawałoby się....a jednak. Pewnie dopiero za 20-30 lat poznamy wszystkie
skutki zażywania tabletek

34. Data: 2005-01-25 12:34:55

Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlatego
> [...]
> mierzoną temperaturę termometrem pod pachą, dwa razy dziennie.
> Wydawałoby się....a jednak. Pewnie dopiero za 20-30 lat poznamy wszystkie

tylko ze przy ze pry pigulach temperatura moze byc podwyzszona , wiec uwaam
hospitalizacje z tego powodu , pry braku innych objaów za niedouczenie lekarzy
u kt. byłas , gdybys poczytała opracowania na temat antykoncepcji hormonalnej
to bys wiedziała e taka temperatura moze się przy znich zdarzyc ( oszukują
poniekad organimz horomony , i organim eaguje jakbys byla w ciay z- miedy
innymi wyzsza temperatura )

[pozzdrawiam

Aska

[pytanie] Czy nalezy mi sie od NFZ ???
postępowanie przy ostrej duszności napadowej
recepta
recepta
Bol chrzastki nosa