Antyszczepionkowi psychole

41. Data: 2019-10-26 22:19:41

Temat: Re: Antyszczepionkowi psychole
Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> To tak jak wszędzie, działa to tak samo, wszystko jedno, czy jako jeden
> fundusz, czy w rozbiciu na setki drobnych. Każdy potrzebuje wypić i
> zakąsić!
>

> Można czytać na wyrywki.
> np: rozdział o robieniu wina.

Moze jest cos o grzybach, bo wlasnie z wedrowki przywiozlem pare kg
grzybow (nawet skosztowalem).
Wina niestety nie robie, bo mam w piwnicy pare skrzyn (chyba ze 40)
butelek bialych i czerwonych win. Poza tym od pewnego czasu zagustowalem
w whisky (od 8 lat+).
--
saluto
silvio balconetti

'tu nawet jak mnie kopią, to kopią mnie swoi, a jak swoi kopią, to
przecież mniej boli'

42. Data: 2019-10-31 10:14:05

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 26.10.19 um 15:35 schrieb Chiron:

> Witam po latach- na chwilkę:-) Kolega wciąż niedoinformowany. Od Putina po
dyrektora CIA akurat potwierdzają istnienie chemitrals- no ale co tam, to tylko fakty
:-).

Tez potwierdzam ;-)

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/45174137064/i
n/album-72157703553823344/
i nastepne

--
saluto
silvio balconetti
(dr angelologii i demonologii apokryficznej)
https://pokazywarka.pl/ibq71l/

przecież mniej boli'

Jak informuje Radio Maryja...
Takie cacane ze nie ma sie do czego dOPie...?
Morawiecki
EkoCO2aktywistka POstuluje zjadanie wlasnych dzieci
Szatan lubi ludzi smutnych