Aparat słuchowy

1. Data: 2014-02-04 11:23:43

Temat: Aparat słuchowy
Od: Borneq <b...@a...hidden.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niektóre są bardzo drogie a na Allegro są tanie. Skąd się bierze taka
rozbieżność cenowa. Na jakie warto patrzeć?

2. Data: 2014-02-04 15:20:08

Temat: Re: Aparat słuchowy
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niektóre są bardzo drogie a na Allegro są tanie. Skąd się bierze taka
> rozbieżność cenowa. Na jakie warto patrzeć?

Na alego jest dużo cen szokujących niskością, ale nigdy tam nic nie kupuję.
Więc spytaj na innym forum. Pszyczyna niskiej ceny nie jest medyczna.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy GdakMini1_08
i program dietetyczny Ananas1_3a

3. Data: 2014-02-04 15:46:07

Od: "Sunnynet" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stokrotka" <o...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag

> Na alego jest dużo cen szokujących niskością, ale nigdy tam nic nie
> kupuję.
> Więc spytaj na innym forum. Pszyczyna niskiej ceny nie jest medyczna.

A jaka jest "pszyczyna" twojej głupoty?

4. Data: 2014-02-04 18:55:36

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-02-04 16:46, obywatel Sunnynet uprzejmie donosi:
> "Stokrotka" <o...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag

> A jaka jest "pszyczyna" twojej głupoty?

Niedosłuch może być przyczyną problemów z -grafią.

5. Data: 2014-02-05 11:37:23

Od: "Sunnynet" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Dnia 2014-02-04 16:46, obywatel Sunnynet uprzejmie donosi:

> Niedosłuch może być przyczyną problemów z -grafią.

Znaczy medyczna - zgodna z grupą. A może ją tatuś codziennie walił książką
po głowie, a mamusia mokrą ściera po dupie? Ale wtedy też medyczna -
zgłupiało sie bidulce od tego....

6. Data: 2014-02-07 20:32:15

Od: dziadek2 <d...@w...vectranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-04 12:23, Borneq pisze:
> Niektóre są bardzo drogie a na Allegro są tanie. Skąd się bierze taka
> rozbieżność cenowa. Na jakie warto patrzeć?
Drogie są te gdzie w cenę są wliczone naprawy w okresie gwarancji. Warto
patrzeć jaka jest gwarancja, kto jest gwarantem, gdzie się oddaje aparat
do naprawy, ...
dziadek

160 KK...
160 KK...
160 kk
Re: Prośba o bardzo niezyczliwą ocenę/krytykę mojego pisma
Re: Prośba o bardzo niezyczliwą ocenę/krytykę mojego pisma