Aparaty do wody

1. Data: 2003-07-22 12:25:54

Temat: Aparaty do wody
Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

Czy w Polsce mozna kupic aparaty do domowej produkcji wody mineralnej? Czy
jest to w ogole popularne? Z dziecinstwa pamietam tzw. syfony. Ale te
aparaty wygladaja np. tak: http://www.sodaclubusa.com/default.htm Chodzi o
to, ze w mojej wiejskiej rezydencji na Dolnym Slasku mam na wsi wode
zrodlana. Moglbym wiec popijac sobie dobra wode i nie zasmiecac srodowiska
butelkami z tworzywa sztucznego. Odpowiedzi ze Wrocka beda szczegolnie mile
widziane.

Irek

1. Data: 2003-07-22 12:50:42

Temat: Re: Aparaty do wody
Od: Grzegorz Mucha <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 22 Jul 2003 14:25:54 +0200, Irek Zablocki wrote:

> butelkami z tworzywa sztucznego. Odpowiedzi ze Wrocka beda szczegolnie mile
> widziane.

U mnie(pod Krakowem) w sklepie jest woda w syfonach wielokrotnego użytku.
Niestety cena mało ciekawa, 2litry - 2 złote + kaucja, więc przegrywa
zdecydowanie z mineralną.

mucher

pomidory suszone
Pozegnanie
Czerwona kapusta mi usycha:(
Moja antystresowa kolorowa pasta z makreli.[p]
goloneczka po czesku