Armoracia lapatifolia f. semperviva

1. Data: 2007-07-10 09:22:10

Temat: Armoracia lapatifolia f. semperviva
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie, u mnie znow wyrosla bardzo obficie, gdzie sie dalo i gdzie
sie nie dalo.. i tam, gdzie nigdy nie bylo tez.. a w zywoplocie to nawet
kwitnie niezwykle i zaskakujaco obficie..
A jak u Was?
Pozdrowienia - Ewa
PS. Ogrod bez niesmiertelnego chrzanu wszedzie to nie ogrod!

2. Data: 2007-07-10 10:00:36

Temat: Re: Armoracia lapatifolia f. semperviva
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
..
> [...]
> A jak u Was?
> Pozdrowienia - Ewa
> PS. Ogrod bez niesmiertelnego chrzanu wszedzie to nie ogrod!

Ogrodnik, co się chrzanu nie umie pozbyć, to nie ogrodnik ;P

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2007-07-10 10:03:13

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Szczę?niak napisał(a):
> [...]
> A jak u Was?
> Pozdrowienia - Ewa
> PS. Ogrod bez niesmiertelnego chrzanu wszedzie to nie ogrod!

Ja mam wszędzie skrzyp i podagrycznik. Chrzan rośnie tam gdzie chcę, w
jednym miejscu na 1 m kw :)

PS. Ogród bez skrzypu i podagrycznika to ładny ogród.

Kaśka

4. Data: 2007-07-10 10:17:49

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> Ja mam wszędzie skrzyp i podagrycznik. Chrzan rośnie tam gdzie chcę, w
> jednym miejscu na 1 m kw :)
>
> PS. Ogród bez skrzypu i podagrycznika to ładny ogród.

Ogród z podagrycznikiem Variegata to ogród ryzykanta :)

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2007-07-10 10:51:33

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:
(...)
> Ogród z podagrycznikiem Variegata to ogród ryzykanta :)

No tak, mam naturę kaskadera :)

Krycha z podagrycznikiem variegata, gajowcem, jasnotą
i pióropusznikami.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

6. Data: 2007-07-10 11:22:57

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in news:f6vl5r$jv1$1@polsl.pl:

> [...]
..

> Ogrodnik, co się chrzanu nie umie pozbyć, to nie ogrodnik ;P

I wreszcie wszystko jasne, mamy wyznacznik :-D
Gdziez ja sie pcham w te ogrodnicze elyty bezchrzanowe...
Chyba sobie kepke swiadomie zahoduje, jako memento :-D
Pozdrowienia - nieogrodnik Ewa
PS. Jakby jeszcze ktos oprocz mnie mial chrzan wbrew swej woli to niech sie
nie zalamuje, bycie nieogrodnikiem tez daje duzo radosci w ogrodzie :-D

7. Data: 2007-07-10 11:28:00

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> wrote in news:469364ca$1
@news.home.net.pl:

> Basia Kulesz wrote:
> (...)
>>
> No tak, mam naturę kaskadera :)
>
> Krycha z podagrycznikiem variegata, gajowcem, jasnotą
> i pióropusznikami.

Chcesz do kompletu Buglossoides (Lithospermum) purpurocaeruleum?
Ladnie kwitnie na niebiesko i lazi wszedzie, slonce, cien, kwasne, zasadowe
wszystko mu pasuje :-D
Pozdrowienia - nieogrodnik Ewa

8. Data: 2007-07-10 11:34:39

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
8...
> [...]
>
> Chcesz do kompletu Buglossoides (Lithospermum) purpurocaeruleum?
> Ladnie kwitnie na niebiesko i lazi wszedzie, slonce, cien, kwasne,

Mogę dorzucić dowolne ilości hołtujni :-D
Bo Anemone canadensis jednak niespecjalnie dobrze rośnie pod wejmutką, jest
absolutnie nieekspansywny! ;)

Pozdrawiam, Basia.

9. Data: 2007-07-10 12:14:53

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Szczę?niak wrote:

> Chcesz do kompletu Buglossoides (Lithospermum) purpurocaeruleum?
> Ladnie kwitnie na niebiesko i lazi wszedzie, slonce, cien, kwasne, zasadowe
> wszystko mu pasuje :-D

Pewnie, że chcę. Troche to goryczkopodobne, przynajmniej na zdjęciu
które wygooglałam. Uwielbiem wszystko co się łatwo rozłazi i powstają
kępy, a nie jedna samotna łodyga :)

> Pozdrowienia - nieogrodnik Ewa

Ja tez nieogrodnik - nie tylko, że mam chrzan rosnący sobie spokojnie
w sadzie, to jeszcze wcale mi on nie przeszkadza, a nawet czasem się
przydaje. Szczaw też. A zresztą to i tak nie ogród, bo storczyka
nie ma :)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

10. Data: 2007-07-10 12:17:36

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:

> Mogę dorzucić dowolne ilości hołtujni :-D

Nie chciała u mnie rosnąć. Znikła bez sladu :(

Najpiękniejszą muzyką przed snem

obcinać po przekwitnięciu?
kosztorysowanie
opowtórne kwitnienie