Art: "Czy sztuczna inteligencja uwierzy w Boga?"

21. Data: 2019-06-21 06:24:15

Temat: Re: Art: "Czy sztuczna inteligencja uwierzy w Boga?"
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21/06/2019 o 01:37, Ilona pisze:

> W starożytności, nim 'wynaleziono' formalny system kształcenia, panował
> pogląd, że gdy dzieci i młodzież przebywają w pomieszczeniu z zapisanymi
> pergaminami, czy papirusami, to część wiedzy, zawarta w tych pismach,
> spłynie w magiczny sposób do głów, owej młodzieży.

sprobuj z ksiazka kucharska

--
gazebo

22. Data: 2019-06-21 13:37:32

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.06.2019 o 14:31, Pszemol pisze:

> Religia lub takich co są nauką nieskażeni jeszcze - mózgi nowe,
> nieużywane :-)

Jednak ta religia ma przewagę nad tradycyjnym sposobem nauczania
(odmóżdżania) bo do niczego nie zobowiązuje.

23. Data: 2019-06-21 13:38:21

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.06.2019 o 03:17, Ilona pisze:

> No właśnie, chodzi o tę perspektywe.
>
> //a sztuczna inteligencja i tak, uczy się na ludzkich wzorcach.
> https://www.youtube.com/watch?v=OuUe-xxr4nw

Innej rzeczywistości niż ludzka nie znamy. Swoje spekulacje możemy
opierać tylko na naszych uwarunkowaniach i ściśle związanym z tym
ludzkim sposobie postrzegania. Nauka dodatkowo to wszystko spłyca.

24. Data: 2019-06-21 20:06:45

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-21 06:24, gazebo wrote:

> sprobuj z ksiazka kucharska

Zagadnienie dotyczy, czy zacząłeś czytać e_booczka, do którego link
dosłałeś?

25. Data: 2019-06-21 20:33:03

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21/06/2019 o 19:06, Ilona pisze:

> Zagadnienie dotyczy, czy zacząłeś czytać e_booczka, do którego link
> dosłałeś?

a po co?

--
gazebo

26. Data: 2019-06-21 20:37:03

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21/06/2019 o 12:37, Trybun pisze:

> Jednak ta religia ma przewagę nad tradycyjnym sposobem nauczania
> (odmóżdżania) bo do niczego nie zobowiązuje.

ty tak serio? wg mnie jest odwrotnie

--
gazebo

27. Data: 2019-06-21 20:42:15

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-21 13:38, Trybun wrote:

> Innej rzeczywistości niż ludzka nie znamy. Swoje spekulacje możemy
> opierać tylko na naszych uwarunkowaniach i ściśle związanym z tym
> ludzkim sposobie postrzegania. Nauka dodatkowo to wszystko spłyca.

Bardzo słuszne spostrzeżenia!

28. Data: 2019-06-21 20:54:25

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-21 20:33, gazebo wrote:

> a po co?

jest niewielka szansa, abyś poszerzył swoje horyzonty.

29. Data: 2019-06-21 23:35:22

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21/06/2019 o 19:54, Ilona pisze:

> jest niewielka szansa, abyś poszerzył swoje horyzonty.

wieksza mam wygrac w totka niz czytajac twoje linki

--
gazebo

30. Data: 2019-06-22 20:58:54

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Manipulacja dwoma, różnymi znaczeniami tego słowa...
>
> Wiara w mówienie prawdy to coś zupełnie innego niż wiara w boga.
> Zastanów się mocno zanim napiszesz kolejna bzdurę...

Ja to nazywam sofistyka dla ubogich. Wiara to przekonanie o prawdziwosci
czegos bez potrzeby metodycznych uzasadnien (filozofia) lub wewnetrzne
przekonanie bez potrzeby dowodzenia (teologia). Tak krotko stoi w mojej
encyklopedii Brockhausa.
A potocznie? Moge wierzyc w prognoze pogody, ze za godzine bedziemy
mieli fajne ognisko, ze jutro bedzie u nas 17-25° i lekki deszcz
(dzisiaj mialo byc tak samo i g*!), ze za tydzien bez korkow dojade do
stolicy (robimy wycieczke), ze jutro obiad bedzie dobrze smakowal
(szczegolnie whisky Bowmore 15), ze w koncu wygram w lotto, ze w
przyszylm roku polece na Madagaskar i Pld. Afryke itd. Moge tez wierzyc
lub nie w reinkarnacje, latajacego potwora spagetti, stygmaty ojca Pio,
w geniusz prezydenta Trumpa, nowy srodek na odchudzanie itd. I co z tego?
Kazdy w cos takiego wierzy, ale do wiary w Jeszua ben Panthera, jego
dalsza wedrowke do Kaszmiru wzglednie w Podpireneje wraz z pania Maria z
Magdala, ich potomstwo i inne hokus pokus to juz zupelnie inna inszosc.
--
saluto
Silvio Balconetti

Chamstwo i prostactwo