Artdeco, Neutrogena - Gdańsk

1. Data: 2002-12-13 18:22:39

Temat: Artdeco, Neutrogena - Gdańsk
Od: "ESka" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyruszyłam na łowy polecanych kosmetyków i po obejściu niepoliczalnej ilości
drogerii nie dostałam nic. "Artdeco? - A co to takiego?" lub "Neutrogena -
tego pani nie dostanie, reklama jest w telewizji i w prasie ale kosmetyk
jest nie do kupienia, próbowałyśmy sprowadzić, ale oni nie mają
przedstawicieli". No i tyle. Wróciłam zawiedziona.
Ponieważ moja siostra mieszka w Gdańsku to mogłaby mi kupić. Pytanie tylko
gdzie? Ona nie ma czasu na szukanie (malutkie dziecko i uczelnia).

Pozdrawiam,
ESka

1. Data: 2002-12-13 19:51:14

Temat: Re: Artdeco, Neutrogena - Gdańsk
Od: "toja" <j...@a...pol.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ESka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Ponieważ moja siostra mieszka w Gdańsku to mogłaby mi kupić. Pytanie tylko
> gdzie? Ona nie ma czasu na szukanie (malutkie dziecko i uczelnia).

Witam serdecznie

Na pewno dostanie w Empiku (Gdańsk dworzec PKP) i perfumerie Douglas są w
Cerfurze ( wiem że jakoś inaczej się to pisze ) i w Alfa Centrum

pozdrawiam ASia

1. Data: 2002-12-13 20:06:13

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na pewno dostanie w Empiku (Gdańsk dworzec PKP) i perfumerie Douglas są w
> Cerfurze ( wiem że jakoś inaczej się to pisze ) i w Alfa Centrum

oraz w wielu drogeriach w Centrum Handlowym we Wrzeszczu (tak donosi Seva)
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2002-12-13 20:18:17

Od: "Slawka" <p...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w Sephorach Neutrogena tez juz sie pojawila - sprawdz,
pozdrawiam
Slawka
--
"Jeśli urodziliście się bez skrzydeł,
nie przeszkadzajcie im wyrosnąć."

1. Data: 2002-12-13 21:00:05

Od: "ESka" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję wszystkim. No to niedługo i ja będę mogła wypróbować te cuda :)))

Pozdrawiam,
Eska

1. Data: 2002-12-16 09:12:01

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia <k...@p...onet.pl> wrote:

> oraz w wielu drogeriach w Centrum Handlowym we Wrzeszczu (tak donosi Seva)
> Pozdrawiam
> Kasia

Neutrogena na pewno w Rossmanie, w Gdansku Glownym kolo kina Krewetka, we
Wrzeszczu, naprzeciwko dworca PKP.

megi

1. Data: 2002-12-17 07:46:12

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

Kasia <k...@p...onet.pl> napisał(a) w wiadomości

> oraz w wielu drogeriach w Centrum Handlowym we Wrzeszczu

Dokładnie. Jedna ze sprzedajacych pań powiedziała mi, ze starają się by
Artdeco było cały czas, bo to najbardziej chodliwy towar. Jesli nawet nie
bedzie, to bez problemu mozna kupic w sąsiedniej drogerii w CH.

Pozdrawiam, Seva.
--
[Moja strona] --> http://www.seva.sotiko.pl <-> GG#788049
[Moje aukcje] --> http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=103279