podkład Vipera - ktoś zna?

1. Data: 2002-12-13 18:08:22

Temat: podkład Vipera - ktoś zna?
Od: "Vaire" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na stronie http://www.kafeteria.pl/ziu/obiekt.php?id_t=3 znalazłam w
komentarzach wzmiankę o podkładach firmy Vipera. Widziałam je w sklepach, są
taniutkie. Co prawda te opinie nie wydają mi się zbyt wiarygodne... ale kto
wie... czyżby jakaś perełka w stylu Marizy?

Marizy nigdzie nie mogę znaleźć a nie mam kasy na eksperymentowanie z
droższymi pokładami :(

Czy ktoś używał Vipery?

Kaśka

:: v...@g...pl ::
:: GG 479334 ::

1. Data: 2002-12-13 20:22:39

Temat: Re: podkład Vipera - ktoś zna?
Od: "Ewelina" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vaire" <v...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]

> wie... czyżby jakaś perełka w stylu Marizy?
>
> Marizy nigdzie nie mogę znaleźć a nie mam kasy na eksperymentowanie z

Z Vipery mam puder w kamieniu z drobinkami złota. Według mnie jest
rewelacyjny: dobrze pokrywa buzie i długo się trzyma. Także polecam

--
Ewelina

1. Data: 2002-12-13 22:20:21

Od: "Lapmka" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Marizy nigdzie nie mogę znaleźć a nie mam kasy na eksperymentowanie z
> droższymi pokładami :(

Hej
Nie wiem skad jestes, ale jesli z Krakowa to polecam sklep na karmelickiej
(tuz przy alejach taki kolo przystanku )tam sie w niego zaopatrzam i rowniez
uwazam ze jest rewelacyjny tak jak jego cena :/

Moj kolor to zdaje sie- orzech ;) i z zadnej innej firmy lepiej nie mialam
dobranego :)

1. Data: 2002-12-14 05:38:05

Od: "Vaire" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lapmka" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
| Nie wiem skad jestes, ale jesli z Krakowa to polecam sklep na karmelickiej

Niestety do Krakowa mam jakieś... hmm... 150km :(
Może we Wrocławiu znajdę, ale tam się wybieram dopiero w styczniu, a może
lutym lub marcu...

Mam nadzieję, że ta Vipera jest dobra bo chyba wypróbuję :)
Kaśka

:: v...@g...pl ::
:: GG 479334 ::

1. Data: 2002-12-15 13:27:44

Od: "Vaire" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewelina" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
| Z Vipery mam puder w kamieniu z drobinkami złota. Według mnie jest
| rewelacyjny: dobrze pokrywa buzie i długo się trzyma. Także polecam

Hmm czy on jest rozświetlający? Jaki jest efekt i czy te drobinki widać? Nie
miałam jeszcze nigdy tego typu pudru a zbliża się czas imprez... sylwester,
studniówka... :)
Kaśka

:: v...@g...pl ::
:: GG 479334 ::

1. Data: 2002-12-16 19:34:29

Od: "Vaire" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vaire" <v...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
| Czy ktoś używał Vipery?

Hehe sama sobie odpowiem jutro jak użyję bo właśnie dzisiaj kupiłam :)
Kosztuje 11zł, jest go 40ml i bardzo przyjemnie pachnie. A co do reszty
właściwości to przekonam się jutro.
Kaśka

:: GG 479334 ::

Ziaja Kozie Mleko - zapach