zastrzal

1. Data: 2002-12-13 15:21:22

Temat: zastrzal
Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

...mi sie zrobil i boli i okropnie wyglada :(
Co s sie z tym da zrobic? Jakies pomysly? help :(((

Sandra

1. Data: 2002-12-13 15:33:15

Temat: Re: zastrzal
Od: "Kicinscy" <k...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Z doswiadczenia wiem, że najlepszym sposobem jest wsadzenie pod bardzo
ciepłą wode (najlepiej z kranu) bolącego, czerwonego miejsca. Woda powinna
prawie parzyć - natychmiastowa ulga
Pozdraiwm
Katarzyna

1. Data: 2002-12-13 15:41:48

Od: "Adrianna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Offelia" <o...@p...onet.pl> wrote in message
> ...mi sie zrobil i boli i okropnie wyglada :(

Wyjasnij mi co to jest "zastrzal"?
Jakos nigdy nie spotkalam sie z takim okresleniem...

Adrianna

1. Data: 2002-12-13 16:13:25

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adrianna" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> Wyjasnij mi co to jest "zastrzal"?
> Jakos nigdy nie spotkalam sie z takim okresleniem...

To sie robi, jak ktos jest taki madry jak ja i dlubie w skorkach przy
paznokciu. I taka wydlubana skorka sie msci i robi sie bardzo bolesna ranka
i puchnie :(

Sandra

1. Data: 2002-12-13 16:39:35

Od: "Adrianna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To sie robi, jak ktos jest taki madry jak ja i dlubie w skorkach przy
> paznokciu. I taka wydlubana skorka sie msci i robi sie bardzo bolesna
ranka
> i puchnie :(

A, to wiem o co chodzi...tak to bardzo bolesne.
Nie mialam pojecia,ze to ma jakies okreslenie.
Dzieki za oswiecenie.

Adrianna

1. Data: 2002-12-13 17:28:20

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kicinscy" <k...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Z doswiadczenia wiem, że najlepszym sposobem jest wsadzenie pod bardzo
> ciepłą wode (najlepiej z kranu) bolącego, czerwonego miejsca.

Innym sposobem - stosowanym przez mnie, jest posmarowanie na noc palca
maścią ichtiolową - grubo i zawinięcie tego bandażem. Niestety, sposób z
wrzątkiem na mnie nie działa :-(

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Mówią, że miłość umiera między dwojgiem ludzi.
To nieprawda, nie umiera. Opuszcza tylko człowieka.

1. Data: 2002-12-13 18:01:43

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ta woda w ktora wklada sie palucha powinna byc osolona i wrzaca....Wkladasz
na ile to mozliwe dlugo i wyciagasz i tak w kolko az woda bedzie chlodna a
na noc wlasnie masc ichtiolowa ktora ma za zadanie wyciagniecie ropy na
zewnatrz....
Pozdrawiam i zycze zdrowka...KAsia

1. Data: 2002-12-13 18:48:54

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> na noc wlasnie masc ichtiolowa ktora ma za zadanie wyciagniecie ropy na

Sprobuje, dzieki :)

zbolala Sandra

1. Data: 2002-12-13 20:14:08

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam Kasiu, mam do Ciebie prośbę. Czy mogłabyś zmienić swój podpis?
Ja piszę tu dość często i podpisuje się właśnie Kasia.
Pozdrawiam serdecznie
Kasia

1. Data: 2002-12-14 22:33:08

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Offelia" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> ...mi sie zrobil i boli i okropnie wyglada :(
> Co s sie z tym da zrobic? Jakies pomysly? help :(((
>
> Sandra
a mnie jeszcze babcia uczyla aby moczyc w cieplej wodzie z mydlem w niej
rozpuszczonym , mydlanej wodzie- i pomaga,
Jola L-L

pomozcie
bielizna
Fryzury sylwestrowe