zakupy w YR - wysyłkowym

1. Data: 2002-12-13 13:23:55

Temat: zakupy w YR - wysyłkowym
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ech, zaszalałam na święta. Kupiłam sobie w wysyłkowym YR niezły zestaw
kosmetyków :-)))) Dostałam ten czerwony kuferek (faktycznie zadżebisty jest
;-) na kosmetyki i w prezencie szminkę Yria, ale oddałam ją mamie, bo to nie
mój kolor.

Przetestowałam preparat do biustu Bioptimale, mleczko odżywczo- ujędrniające
Bioptimale, balsam 3 w 1 z Bospecific (http://minilien.com/?A3zZz3OPF5) i
wygląda to póki co nieźle. Dobrze się wszystko wchłania, ładnie pachnie,
zostawia miękką i miłą w dotyku skórę.

Z rzeczy, których już kiedyś używałam:
szampon 3 w 1- lekko usztywnia włosy
spray wyszczuplający ekspresowy - fajnie ujędrnia skórę, efekt
wyszczuplający jak dla mnie żaden, ale ujędrniający owszem
żel do demakijażu - ten zielony, przezroczysty i żel taki tylko do
demiakijażu oczu - oba strasznie lubię.

A Wy? Zaszalałyście świątecznie? :-)

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Tylko zamknąwszy za sobą drzwi można otworzyć okno w przyszłość
http://www.misiczka.republika.pl

1. Data: 2002-12-13 13:41:39

Temat: Odp: zakupy w YR - wysyłkowym
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ech, zaszalałam na święta. Kupiłam sobie w wysyłkowym YR niezły zestaw
> kosmetyków :-)))) Dostałam ten czerwony kuferek (faktycznie zadżebisty
jest
> ;-) na kosmetyki....

a czy ten kuferek otrzymuje się, jeżeli suma zamówienia przkroczy pewną
kwotę? Jaką?

> Przetestowałam preparat do biustu Bioptimale

jeżeli poużywasz go dłużej, to mam nadzieję, że napiszesz coś o nim więcej.
Sama z chęcią bym go wypróbowała. Na razie kupiłam krem na rozstępy, ten na
biust-czeka w kolejce :-))

pozdrawiam
Ania z Wrocławia

1. Data: 2002-12-13 13:52:32

Temat: Re: zakupy w YR - wysyłkowym
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneczka" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> a czy ten kuferek otrzymuje się, jeżeli suma zamówienia przkroczy pewną
> kwotę? Jaką?

Powyżej 50 zł. Numer katalogu w którym był oferowany to: P/BC2010

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Kto chce, szuka sposobów, kto nie chce, szuka powodów...
http://www.misiczka.republika.pl

1. Data: 2002-12-13 14:06:58

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powyżej 50 zł. Numer katalogu w którym był oferowany to: P/BC2010

Bo ja otrzymałam niedawno po raz I katalog (nr P/BC2012). Myślałam, że może
już jest, nowy katalog wysyłkowy. A to jeszcze poprzedni.

A czy Ty zakupiłaś te kosmetyki w drodze przesyłki czy bezpośrednio w
sklepie?

1. Data: 2002-12-13 14:14:49

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneczka" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

Wiesz, oni wysyłają bardzo różnie te katalogi z tego co widzę. Moja mama
"weszła" niedawno w YR wysyłkowe i dostałą dopiero ofertę z kubeczkami i
zegarkiem. Być może jeszcze dostaniesz tę ofertę z kuferkiem, bo oni mają
taki system, że nie idą z tymi promocjami "po kolei", z tego co widzę.
> A czy Ty zakupiłaś te kosmetyki w drodze przesyłki czy bezpośrednio w
> sklepie?

Kupuję tylko w wysyłce, bo pani w sklepie powiedziała, że zdarza się, że nie
mają tych prezentów co wysyłkowe YR, więc nie próbowałam nawet realizować
tego w sklepie.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Gdy zły los rzuca w Ciebie nożem,
istnieją dwa sposoby złapania tego noża- za ostrze lub rękojeść

1. Data: 2002-12-13 14:41:34

Od: "Schatzi" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> misiczka z Wrocławia
>
> --
> Tylko zamknąwszy za sobą drzwi można otworzyć okno w przyszłość

Ja czekam dopiero na realizacje zamowienia...
Natomiast na stronie niemieckiej YR takie super obnizki o 50%, chyba na
polowe wszystkich produktow. Niestety wysylaja tylko na teren Niemiec, ale
jako ze widzialam kilka postow z tego kraju to polecam Wam - chociaz Wy
skorzystajcie.

Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2002-12-13 14:53:00

Od: " Kasia M." <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Schatzi <s...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> jako ze widzialam kilka postow z tego kraju to polecam Wam - chociaz Wy

Bylam wczoraj w sklepie YR i wczoraj tez pierwszy raz zajrzalam na ich
niemiecka stronke.
Zdziwilo mnie, bo w sklepie byly takie same ceny jak na www (czyli te 50%).
Jedyna roznica to te prezenty - wygladaja atrakcyjnie - czy takie sa w
rzeczywistosci ?
No i trzeba zaplacic 2 euro za przesylke do 28 euro, a nie wiem, czy mam
ochote zamawiac za ponad 28 euro...

Mam wrazenie, ze YR w Niemczech ma takie same ceny w sklepach i na www.
No, ale nie pamietam z dokladnoscia do do 25 centow, wiec moge sie (troche)
mylic.
Natomiast - sprawdzilam - YR w polskich sklepach jest zdecydowanie drozszy niz
w sklepach niemieckich (srednio o 5, a nwet wiecej zl na produkcie) - dlatego,
ze w Niemczech sa wieksze obnizki. No, ale i ruch w niemieckim YR wiekszy,
wiec wychodza na swoje.

Ale katalog sobie zamowilam :)))

Kasia M.

1. Data: 2002-12-13 15:32:41

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki za wszystko!

pewnie kiedyś też coś sobie kupię wysyłkowo. To się szczeghólnie opłaca jak
się kupuje więcej rzeczy (podwójny kosmetyk, prezent niespodzianka i jeszcze
jakiś prezent za zamówinie za pewną kwote), a ja na razie nie planuję robić
większych zakupów. Zobaczymy jak długo przy tym postanowieniu pozostanę.

Purpurowy (?) tusz do rzes - ktos go widzial ?
YR Neblina
Kolor brwi
Pytanie do wroclawian
włosy