Fryzury sylwestrowe

1. Data: 2002-12-13 13:38:55

Temat: Fryzury sylwestrowe
Od: "Patrycja Jelińska" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy znacie moze jakies strony na ktorych znalazlabym fryzury sylwestrowe? bo
zupelnie nie wiem co zrobic z glowa na ten wieczor

1. Data: 2002-12-13 14:20:07

Temat: Re: Fryzury sylwestrowe
Od: "kowboy" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Na stronie http://www.wizaz.pl można znaleść kilka ciekawych propozycji i to
nie tylko na karnawał. Świetna stronka i bardzo mi się podoba.
Ja też mam problem z wybraniem fryzury, bo jestem strasznie nie zdecydowana.
Choć mam kilka pomysłów.
Pozdrawiam.

Magda(Poznań)

Użytkownik "Patrycja Jelińska" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> czy znacie moze jakies strony na ktorych znalazlabym fryzury sylwestrowe?
bo
> zupelnie nie wiem co zrobic z glowa na ten wieczor

polecam - płyn do skórek
zakupy w YR - wysyłkowym
Purpurowy (?) tusz do rzes - ktos go widzial ?
YR Neblina
Kolor brwi