Ziaja Kozie Mleko - zapach

1. Data: 2002-12-13 16:15:29

Temat: Ziaja Kozie Mleko - zapach
Od: "Schatzi" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupilam dzisiaj krem do rak z tej serii i rzeczywiscie jestem zachwycona.
Tylko ten zapach - jak dla mnie zbyt intensywny, no po prostu nie zachwycil
mnie. Jako ze przymierzam sie do kupna kremow i balsamu z tej serii czy
mozecie mi powiedziec, czy wszystko pachnie jak ten krem do rak?

Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2002-12-13 16:25:44

Temat: Re: Ziaja Kozie Mleko - zapach
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kupilam dzisiaj krem do rak z tej serii i rzeczywiscie jestem zachwycona.

GDZIE KUPIŁAŚ???
Powiedz, ze jestes z Wroclawia, powiedz, powiedz!!!!

Kruszynka

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-12-13 16:28:42

Od: "Schatzi" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kruszynka" <l...@w...pl> wrote in message

> GDZIE KUPIŁAŚ???
> Powiedz, ze jestes z Wroclawia, powiedz, powiedz!!!!
>
> Kruszynka

Hmmmm, mimo ze uwazam ze Wroclaw to najpiekniejsze miasto w Polsce to jestem
z Warszawy...:((

Pozdrawiam:))
Ania

1. Data: 2002-12-13 17:52:37

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Jako ze przymierzam sie do kupna kremow i balsamu z tej serii czy
> mozecie mi powiedziec, czy wszystko pachnie jak ten krem do rak?
>
> Pozdrawiam
> Ania

witaj
ja mam oprócz tego kremu do rąk jeszcze krem do buzi i ma taki sam zapach,ale
według mnie mniej intensywny... tylko, ze mnie on się bardzo podoba i paćkam
się nim non stop, żeby go czuć:)
mam też ziai krem matujący i używam go, bo jest niezły, ale jego zapach mi nie
odpowiada- ogóry:))) ale tez sie paćkam, a co mi tam:)
pozdrawiam
magda m.

1. Data: 2002-12-13 18:03:28

Od: "Fiona" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Schatzi <s...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:BInK9.176530$A...@n...chello.at...
> [...]
czy
> mozecie mi powiedziec, czy wszystko pachnie jak ten krem do rak?

Faktycznie krem do rak pachnie jak "KOZIE MLEKO":-) Ale niezle dziala.
Inne kosmetyki tej firmy nie maja tego zapachu ,nie martw sie.
Pozdrawiam Fiona

1. Data: 2002-12-16 14:15:05

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 13 Dec 2002 19:03:28 +0100, "Fiona" <m...@w...pl>
wrote:

> [...]
>
>Faktycznie krem do rak pachnie jak "KOZIE MLEKO":-) Ale niezle dziala.
>Inne kosmetyki tej firmy nie maja tego zapachu ,nie martw sie.

jak sobie we wrzesniu kupilam mleko w proszku do kapieli i
zaoferowalam przyjaciolce, jej maz oswiadczyl, ze lepiej niebo mu
zona w lozku capem bedzie zajezdzac...brutal!

Trys, co lubi te serie i wlasnie dostala w prezencie od
przyjezdnych pare sztuk kozich ;)))
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-12-16 16:28:57

Od: GosiaH <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2002-12-13 17:28, Użytkownik Schatzi napisał:

> "Kruszynka" wrote in message
> zachwycona.

> Hmmmm, mimo ze uwazam ze Wroclaw to najpiekniejsze miasto w Polsce to
> jestem z Warszawy...:((

Ale może kupiłaś to w jakiejś sieci /markety, drogerie itd/ i niedługo
będize w całej Polsce?
No gdzie?

--
Pozdrawiam z Krakowa GosiaH - botwinka

1. Data: 2002-12-17 15:37:14

Od: "Schatzi" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale może kupiłaś to w jakiejś sieci /markety, drogerie itd/ i niedługo
> będize w całej Polsce?
> No gdzie?
>
> --
> Pozdrawiam z Krakowa GosiaH - botwinka

W aptece Super Farm (to taki Rossmann + apteka)
Pozdrawiam
Ania

AQUA ZEN-OCEANIC ?
zastrzal