Artykuł na stronie

31. Data: 2002-01-18 00:42:29

Temat: Re: Artykuł na stronie
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:a27o8n$36l$1@news.tpi.pl...

> Nie wiem , czy ma.
> Ty jednak powinieneś udowodnić, że nie ma jeżeli temu zaprzeczasz.

Proszę Leszku - ustosunkuj się do mojej wypowiedzi z tej grupy
news:a24644$k5s$1@news.onet.pl pełnej dowodów mojej tezy.
Nie pomijaj milczeniem "niewygodnych" dla Ciebie fragmentów, ok? :-)

32. Data: 2002-01-18 02:42:22

Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a27o8n$36l$...@n...tpi.pl...

> Nie wiem , czy ma. Ty jednak powinieneś udowodnić, że nie ma jeżeli temu
> zaprzeczasz.

zaraz...jak się udowadnia że ktoś nie ma dowodów których nie przedstawił?
Przekonać należy respondenta, nie siebie, to że K. wierzy ze wie a nie
wierzy to jeszcze nie dowód do obalenia...

tomek

33. Data: 2002-01-18 16:20:05

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Tomek Wilicki" <t...@w...pl> wrote in message news:3c478c34@news.vogel.pl...
> [...]
> Przekonać należy respondenta, nie siebie, to że K. wierzy ze wie a nie
> wierzy to jeszcze nie dowód do obalenia...

Ha :-))))
No Leszku...
Czekam niecierpliwie jak wybrniesz z sytuacji w jakiej się znalazłeś...
Ciekaw jestem czy nie zabraknie Ci "twarzy" do przyznania się do błedu.

34. Data: 2002-04-15 12:22:10

Od: l/e/h <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pszemol" <P...@P...com> skribis:

>Ha :-))))
>No Leszku...
>Czekam niecierpliwie jak wybrniesz z sytuacji w jakiej się znalazłeś...
>Ciekaw jestem czy nie zabraknie Ci "twarzy" do przyznania się do błedu.

Zabraklo.

--
Pozdrawiam, Leh
"Dr" Kwasniewski nie jest doktorem

35. Data: 2002-04-15 12:22:12

Od: l/e/h <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pszemol" <P...@P...com> skribis:

>Proszę Leszku - ustosunkuj się do mojej wypowiedzi z tej grupy
>news:a24644$k5s$1@news.onet.pl pełnej dowodów mojej tezy.
>Nie pomijaj milczeniem "niewygodnych" dla Ciebie fragmentów, ok? :-)

Pominal.

--
Pozdrawiam, Leh
"Dr" Kwasniewski nie jest doktorem