Aspiryna

1. Data: 2005-07-06 20:51:44

Temat: Aspiryna
Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy warto przepłacać za Bayera? Są jakieś odpowiedniki tańsze? Bo wydaje mi
się, że tyle kasy za bardzo przecież prosty i jednorodny lek, produkowany
od lat, to zdzierstwo. ;)
--
Samotnik

2. Data: 2005-07-06 21:54:24

Temat: Re: Aspiryna
Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

Polopiryna to to samo... a czy tansza to nie wiem :)

--
Pozdrawiam Norbert :-)
http://www.nkruk.tk/

3. Data: 2005-07-07 08:31:39

Od: "zbyszek" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> [...]
> --
> Samotnik
>Od 7 lat biorę codziennie 1 tabletkę ACARD - dokładnie to samo .
Zbyszek

Antykoncepcja .... Tabletki a działanie!
[szukam] okulista KATOWICE
od kiedy zaczyna sie cukrzyca?
Scientists petition for increased EC funding for research
OT - Czy odpisywac??? ( do Wszystkich, szczegolnie do lekarzy)