[szukam] okulista KATOWICE

1. Data: 2005-07-06 19:22:09

Temat: [szukam] okulista KATOWICE
Od: "Ania" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Do tej pory na swojej drodze nie bylo mi niestety dane spotkać zadnego
dobrego okulisty (wyjątek jeden, który opiszę pozniej)

Jestem studentką, chce isc do okulisty, bo po pierwszym roku pogorszył mi
sie wzrok i bardzo męczę się czytając coś, albo siedząc przed komputrem. Z
wiadomych względów chciałabym skorzystać z lekarza państwowego. Mam jakas
dziedziczną wadę wzroku, która nigdy nie została nazwana. Lekarz, który
badał mnie pierwszy, gdy byłam małym dzieckiem powiedział, ze pierwszy raz
widzi "cos takiego" i chyba to cos strasznego (pamietam rozpacz mojej mamy:()
I chyba dlatego mam uraz:(. Co potem na szczescie okazło sie bzdurą. Ale
własciwie nie o tej wadzie chce pisać - to jesli dobrze pamiętam palmki na
dnie siatkówki. Pozniej w klinice katowickiej na ceglanej okazało sie, że to
nic takiego i wtedy własnie spotkałam jedynego lekarza, który rzeczywiście
wszystko mi wytłumaczył, doradził. Ale wiadomo, jak sie do tej kliniki długo
czeka:( Brałam jakies serie zatrzyków i tyle. Na ostatnim badaniu
komputerowym wyszło mi ze mam na prawe oko soczewka +0,25, astygmatyzm
+0,25, cylinder +0,25. A na lewe soczewka +0,25. Wiem, ze wada jest
niewielka, ale mimo wszystko chce to skonsultować z lekazrzem i prosić o
jakaś radę w sprawie czytania i siedzenia przy komputerze. Dlatego prosze,
poleccie mi jakis sprawdzonych okulistów przyjmujących państwowo w
Katowicach.

dziekuje
Ania