Atopowe zapalenie skóry

1. Data: 2009-05-13 13:03:37

Temat: Atopowe zapalenie skóry
Od: "Julia Wiewióra" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mój mąż po wizycie u dermatologa ma stwierdzone atopowe zapalenie skóry. W
niektórych miejscach na skórze wystepują czerwone plamy, które swędzą i nie
wyglądają ładnie. Dostał bardzo drogą maść, która prawdę mówiąc się
sprawdza i pozmarowane nia miejsca bledną i goją się. Problem dotyczy szyi ,
klatki piersiowej i przedramieni. Mam pytanko. Ponieważ trzeba się golić a
ma problemy ze skóra czym po goleniu smarowac skóre by jej nie podrażniać.
Dziękuje za podpowiedzi
Pozdrawiam
Julia Wiewióra

2. Data: 2009-05-14 08:31:04

Temat: Re: Atopowe zapalenie skóry
Od: "Bożena" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Julia Wiewióra" <> wrote in message
> [...]
> , klatki piersiowej i przedramieni. Mam pytanko. Ponieważ trzeba się golić
> a ma problemy ze skóra czym po goleniu smarowac skóre by jej nie

Emolium. Dostepne w aptekach, bez recepty. Jest cały przekrój przeparatów -
od takich do kąpieli do takich po kąpieli. Z doświadczenia mojego TŻ mogę
powiedzieć, że świetnie mają dobraną kompozycję komponentów. Żadne inne tak
dobrze nie działały. Stronka produktu: http://emolium.pl

Bozena

3. Data: 2009-05-14 12:29:27

Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałam zaproponować zamiast żeli czy pianek do golenia - olejek do
golenia. Nie wiem tylko, dlaczego są tak mało dostępne w Polsce i tak
strasznie drogie...

http://szort.pl/olejek-do-gol

Wypróbowałam na własnych nogach golenie przy użyciu olejku - komfort
odczuwany przez skórę nieporównywalny z używaniem tradycyjnych środków
do golenia.

Ania

4. Data: 2009-05-14 21:01:30

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julia Wiewióra" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> piersiowej i przedramieni. Mam pytanko. Ponieważ trzeba się golić a ma
> problemy ze skóra czym po goleniu smarowac skóre by jej nie podrażniać.

A moze niech zmieni wizerunek z ogolonej twarzy na taka z zadbanym zarostem. Moj
maz wlasnie z powodu podraznien jakie ma po goleniu juz dawno z tego
zrezygnowal, ma tylko taka maszynke do skracania zarostu co kilka dni.

--
pozdr,
ewka

5. Data: 2009-05-22 14:44:51

Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 13 Maj, 15:03, "Julia Wiewióra" <j...@p...pl> wrote:
> [...]
> ma problemy ze skóra czym po goleniu smarowac skóre by jej nie podrażniać.

a moglabys podac nazwe tej masci? z gory dziekuje i pozdrawiam

6. Data: 2009-05-25 07:11:37

Od: "Julia Wiewióra" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

a moglabys podac nazwe tej masci? z gory dziekuje i pozdrawiam

Witam
Maść to protopic tutaj link
http://www.atopowe-zapalenie.pl/atopedia/Protopic
Pozdrawiam
Julia Wiewióra

7. Data: 2009-06-04 10:41:02

Od: Jarod <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Julia Wiewióra wrote:
Mam pytanko. Ponieważ trzeba się golić a
> ma problemy ze skóra czym po goleniu smarowac skóre by jej nie podrażniać.
> Dziękuje za podpowiedzi
> Pozdrawiam

Mnie kiedyś pani dermatolog poleciła do golenia Pantenol. Tak, tak - ten
sam Pantenol co na poparzenia. Stosowałem przez jakiś czas i byłem
naprawdę zadowolony.

Może warto by Twój mąż sprawdził jakąś elektryczną golarkę. Co prawda
tak gładki jak po nożyku nie będzie raczej, ale spróbować warto.

Jarod.

odważyłam się
SPA lub salon urody w Warszawie lub okolicach
Mam do sprzedania aparat do elektrostymulacji dr Tens
kolor skarpetek
praca zdalna topstars.pl