Atrio-ventri-cular

1. Data: 2003-09-25 01:13:01

Temat: Atrio-ventri-cular
Od: Bozena <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze ktos z Panstwa wie cos na temat: Pierwszego stopnia
atrio-ventri-cular-na blokada (chyba tak to sie pisze nie jestem pewna):

- z czego sie to dostaje
- mozna to jakos wyleczyc/zaleczyc
-czy atak jest grozny (tak jak np. zawal) czy tez przyjdzie i odejdzie
bez dlugo terminowych skutkow ubocznych
- jaka jest szansa ze atak moze sie zle skonczyc
-co robic w przypadku ataku
-jak z tym zyc, znaczy czego unikac zeby nie pogorszyc
-jakie sa objawy, ze sie pogarsza

2. Data: 2003-09-25 07:26:30

Temat: Re: Atrio-ventri-cular
Od: "SzM" <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze ktos z Panstwa wie cos na temat: Pierwszego stopnia
> atrio-ventri-cular-na blokada (chyba tak to sie pisze nie jestem pewna):
Po polsku blok przedsionkowo-komorowy.

Zajrzyj tu:
http://www.emedica.pl/szczeg_choroby.php3?nr=83&typ=
1

Na temat anatomii w pigułce:
http://wiem.onet.pl/wiem/008285.html

> [...]
> - jaka jest szansa ze atak moze sie zle skonczyc
> -co robic w przypadku ataku
> -jak z tym zyc, znaczy czego unikac zeby nie pogorszyc

Przeczytaj w/w linki. Jak będą wątpliwości zapytaj jeszcze raz o szczegóły.

SzM

Usunięcie nerki
powiekszony sutek u 11 letniego chłopca
Przepuklina kregoslupa !!!
czy mieso rybie..
Re: Przełom? PKD - wielotorbielowate zwyrodnienie nerek - długie