Automat do chleba - jaki i jak wybrać?

1. Data: 2010-09-02 11:37:46

Temat: Automat do chleba - jaki i jak wybrać?
Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

przejrzałem archiwum tyle co ma mój news serwer (1082 posty) - nie
znalazłem nic o tym.

więc pytanie:
jak wybierać, na co zwracać uwagę, albo po prostu - który kupić?

chciałbym taki który "zrobi wszystko" - wymiesza, wyrośnie, upiecze. nie
wiem czy to jest problem czy nie - ale chciałbym móc w tym tez zrobić
chleb "udziwniany" - z orzechami, czy cebulką.

na ceneo polecają zelmera 43z010, ale zastanawia mnie czemu on ma moc
450w, a większość innych zdecydowanie więcej.

czy są takie urządzenia które też "same" zrobią bułki, nie tylko chleb?
tzn. wyobrażam to sobie tak, że wsypuję/wlewam to co trzeba (mąka,
drożdże, woda), a "na wyjściu" dostaję świeże kajzerki.

depesz

--
Linkedin: http://www.linkedin.com/in/depesz / blog: http://www.depesz.com/
jid/gtalk: d...@d...com / aim:depeszhdl / skype:depesz_hdl / gg:6749007

2. Data: 2010-09-02 11:49:34

Temat: Re: Automat do chleba - jaki i jak wybrać?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 2 Sep 2010 11:37:46 +0000, hubert depesz lubaczewski napisał(a):

> wsypuję/wlewam to co trzeba (mąka,
> drożdże, woda), a "na wyjściu" dostaję świeże kajzerki.

333-)))

3. Data: 2010-09-02 11:59:07

Od: Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 02-09-10 13:37, hubert depesz lubaczewski wrote:
> przejrzałem archiwum tyle co ma mój news serwer (1082 posty) - nie
> znalazłem nic o tym.

Przejrzyj archiwum na www, które obejmuje kilka ostatnich lat.
Znajdziesz łatwo.

> czy są takie urządzenia które też "same" zrobią bułki, nie tylko chleb?
> tzn. wyobrażam to sobie tak, że wsypuję/wlewam to co trzeba (mąka,
> drożdże, woda), a "na wyjściu" dostaję świeże kajzerki.

Ciasto na bułki zrobi każdy automat, ale uformować i upiec musisz już
sam, najlepiej w piecu/piekarniku.

--
Grzegorz Janoszka

4. Data: 2010-09-02 20:24:03

Od: Olo <w...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-02 13:37, hubert depesz lubaczewski pisze:
> [...]
> tzn. wyobrażam to sobie tak, że wsypuję/wlewam to co trzeba (mąka,
> drożdże, woda), a "na wyjściu" dostaję świeże kajzerki.

Może taki http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/index
_12722.htm

Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

5. Data: 2010-09-03 04:19:52

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hubert depesz lubaczewski" <d...@d...com> napisał w
wiadomości news:ate4l7-41k.ln1@depesz.com...
> przejrzałem archiwum tyle co ma mój news serwer (1082 posty) - nie
> znalazłem nic o tym.
>
> więc pytanie:
> jak wybierać, na co zwracać uwagę, albo po prostu - który kupić?

Kup tani.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

6. Data: 2010-09-03 10:32:18

Od: "Ero Walensdorf" <walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> znalazłem nic o tym.
>
> więc pytanie:
> jak wybierać, na co zwracać uwagę, albo po prostu - który kupić?

Zwiększone zainteresowanie tym tematem nie jest chyba całkiem bez związku z
faktem, że np. mój ulubiony chleb podrożał 3 dni temu z 5,50 na 7,30 za 0,75
kg.
Sam zacząłem myśleć o własnych wypiekach:-)

EWa

Pralka w garderobie
Praka Polara ładowana od góry - czy Wam hałasuje
Klimatyzacja i problemy
wars schnell an geld , highscore gewinnen , online leicht geld , geld verdienen , im internet geld zu verdienen , geld im internet , geld verdienen hamburg , wie kann ich im internet geld verdienen , * * * +++ SOFORT GEWINN +++ REICH WERDEN +++ *
Rdzewienie stali w kotłowni