Pralka w garderobie

1. Data: 2010-09-01 21:47:39

Temat: Pralka w garderobie
Od: Sierp <s...@n...netgrr> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

zastanawiam się, jakim problemem może być pralka w garderobie.
Generalnie pomieszczenie będzie powiększonym WC, nie chcę mieć w
łazience pralki, stąd taki pomysł.
Garderoba ok 4m2, wyciąg grawitacyjny, możliwość ew. zamontowania
wiatraka elektrycznego wyciągającego powietrze.

Czy pralka w takiej garderobie, gdzie będą dodatkowo ciuchy będzie
problemem? Głównie chodzi mi o ewentualną wilgoć, zastanawiam się, czy
będzie czy nie...

Czy ktoś ma takie rozwiązanie u siebie i może wskazać jego wady?

Sierp

2. Data: 2010-09-02 08:25:06

Temat: Re: Pralka w garderobie
Od: "P.H." <k...@g...w.sieci> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sierp" <s...@n...netgrr> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Czy pralka w takiej garderobie, gdzie będą dodatkowo ciuchy będzie
> problemem? Głównie chodzi mi o ewentualną wilgoć, zastanawiam się, czy

a masz wentylację w tej garderobie?

3. Data: 2010-09-02 09:05:33

Od: "Strachu S." <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a masz wentylację w tej garderobie?

Jeszcze zapytaj, czy ma garderobę.

Strachu S.

4. Data: 2010-09-02 09:30:05

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Wrz, 23:47, Sierp wrote:
> [...]
> Czy pralka w takiej garderobie, gdzie będą dodatkowo ciuchy będzie
> problemem? Głównie chodzi mi o ewentualną wilgoć, zastanawiam się, czy

Moim zdaniem umieszczenie pralki w garderobie będzie błędem. Nawet
wentylacja mechaniczna nie zapewni wietrzenia przy ścianach garderoby,
tych które są zasłonięte ubraniami. Natomiast same ubrania mają różną
higroskopijność i dlatego, po pewnym czasie, na niektórych z nich
rozwinie się pleśń z charakterystycznym zapachem, który przejdzie na
wszystkie rzeczy w garderobie.
Przecież ubrania z szafy co jakiś czas wyjmowane są w celu ich
wietrzenia, chociaż do szafy nie dostarcza się dodatkowej wilgoci.

--
Pozdrawiam :)
JM

5. Data: 2010-09-02 10:25:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 2 Sep 2010 02:30:05 -0700 (PDT), JaMyszka napisał(a):

> [...]
> Przecież ubrania z szafy co jakiś czas wyjmowane są w celu ich
> wietrzenia, chociaż do szafy nie dostarcza się dodatkowej wilgoci.

Dokładnie tak.

6. Data: 2010-09-02 12:49:17

Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-01 23:47, Sierp pisze:
> Czy pralka w takiej garderobie, gdzie będą dodatkowo ciuchy będzie
> problemem? Głównie chodzi mi o ewentualną wilgoć, zastanawiam się, czy
> będzie czy nie...

Nie bardzo sobie wyobrażam którędy by ta pralka miała emitować wilgoć.
Chyba tylko tyle co z mokrych ubrań w trakcie ich wyciągania, które
trwa... 1 minutę?
Chyba że przecieka, wtedy nie powinna stać w garderobie :-)

________MAT_______

7. Data: 2010-09-02 13:56:58

Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Sierp pisze:

> Garderoba ok 4m2, wyciąg grawitacyjny, możliwość ew. zamontowania
> wiatraka elektrycznego wyciągającego powietrze.

mowisz o garderobie czy o suszarni ?

Bo mi sie na 4 osoby ciuchy slabo mieszcza na 15 m kw - fakt ze poki co
wieszaki sa na kolkach a nie na scianach i ze jedna sciana garderoby
jest ukosem, ale jednak jest to duzo wieksze.

Jak suszarni to montuj wiatrak, dobrze byloby miec tam kaloryfer i
powinno wydac.

Ale jak chcesz wszystko w jednym to mocno za malo miejsca.

KJ

8. Data: 2010-09-02 14:20:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 02 Sep 2010 14:49:17 +0200, Lagod napisał(a):

> Nie bardzo sobie wyobrażam którędy by ta pralka miała emitować wilgoć.
> (...)

A odkąd to pralka jest hermetyczna? - para z gorącego prania wylatuje z
niej wszelkimi szczelinami, zupełnie nieskrępowanie - choćby poprzez ten
sam kanał przestrzenny, którym wsypujesz proszek i wlewasz płyn. Pralka
musi odprowadzić parę na zewnątrz.

9. Data: 2010-09-02 20:40:39

Od: Sierp <s...@n...netgrr> szukaj wiadomości tego autora

P.H. pisze:

> a masz wentylację w tej garderobie?

no napisałem :-) to planowo był WC, więc jest

Sierp

10. Data: 2010-09-03 04:28:18

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Czy pralka w takiej garderobie, gdzie będą dodatkowo ciuchy będzie
> problemem? Głównie chodzi mi o ewentualną wilgoć, zastanawiam się, czy

To świetne i genialne rozwiązanie, ale pod warunkiem:
- wentylacja np wiatrak do komina
- suszarka elektryczna (taka co wygląda jak pralka, koniecznie osobna!!!)
też w garderobie, która wytworzy tyle ciepła, że nie będzie żadnej wilgoci.
- zaizolowanie termiczne wszelkich rur i węży z wodą, zwłaszcza zimną.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Praka Polara ładowana od góry - czy Wam hałasuje
Klimatyzacja i problemy
wars schnell an geld , highscore gewinnen , online leicht geld , geld verdienen , im internet geld zu verdienen , geld im internet , geld verdienen hamburg , wie kann ich im internet geld verdienen , * * * +++ SOFORT GEWINN +++ REICH WERDEN +++ *
Rdzewienie stali w kotłowni
Bezseczne, wewnetrzne oscieznice regulowane f-my RADEX