Azja już w pełnej krasie ?

1. Data: 2022-05-09 14:39:01

Temat: Azja już w pełnej krasie ?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bloki w Szanghaju - z dnia na dzień obozami koncentracyjnymi, mieszkańcy
bez dostępu do żywności i leczenia!
Azja.

https://www.fakt.pl/wydarzenia/swiat/pekin-kolejki-w
-chinskiej-stolicy-wladze-obawiaja-sie-najgorszego/y
65njls

Rozłączanie rodziców z dziećmi jest na porządku dziennym. O zwrot dzieci
trzeba się starać i usowadniać niebycie wielbłądem, a i tak w każdej chwili
można zostać pozbawionym informacji o ich miejscu pobytu. Kilka tygodni
maleństw bez rodziców - i zapominają... ? Opiekunowie ,,z urzędu" gromadzą je
w sierocińcach.
Rodzice zarażonych dzieci bez bieżącego dostępu do nich w szpitalach.
Co jeszcze wymyśli reżim, aby złamać opór? ?

Kilkanaście tys. zakażeń kowidem w ponaddwudziestomilionowym mieście i TAKI
CYRK? Tu nie chodzi o kowid, tak jak i w Europie nie chodziło o kowid.
Wychodzi na to, że Putin ,,uratował" Europę przed sanitarystycznym terrorem,
który spadł na plan dalszy (bo nie mam wątpliwości, że po? wojnie wróci).
Tyle, że Europa wpadła z deszczu pod rynnę. Albo z dżumy w cholerę.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

2. Data: 2022-05-09 16:16:38

Temat: Re: Azja już w pełnej krasie ?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> CYRK? Tu nie chodzi o kowid, tak jak i w Europie nie chodziło o kowid.

W linku poniżej - jedno ze zdjęć ze strony, przedstawiających tłumy w
kolejkach do testowania. Gdyby naprawdę władzom chodziło o kowid, takie
mega-kowid-party nie miałyby prawa się pojawić.
Ludzie w Chinach zgłupieli? Nic z tych rzeczy, oni nie są idiotami. Są
natomiast całkowicie sterroryzowani. Kto nie podporządkuje się terrorowi,
gdy grozi on odebraniem dziecka z powodu dodatniego ,,wyniku", a ten ,,wynik"
przychodzi za pośr. obowiązkowej aplikacji, przyjmując wartości ,,+" lub ,,-,,
tylko i wyłącznie na zasadzie popularnej dziecięcej wyliczanki ,,raz, dwa,
trzy, chory jesteś ty!". Hmmm, właściwie to chyba nawet bez wyliczanki.
SYSTEM wylicza zgodnie z zapotrzebowaniem władzy na aktualny stan
,,pandemii", ile osób ma oznaczyć ,,plusikiem" każdego dnia; wystarczy potem
tylko losowe rozesłanie ,,plusików" w aplikacji?
https://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/TJAk9kuTURBXy83
YTliMDZkYS03MWFjLTQ1OTEtODdmOS0wZjQ2NzM3YzViZGEuanBl
Z5GTAs0BaMzvgqEwBaExAQ

> Wychodzi na to, że Putin ,,uratował" Europę przed sanitarystycznym terrorem,
> który spadł na plan dalszy (bo nie mam wątpliwości, że po? wojnie wróci).
> Tyle, że Europa wpadła z deszczu pod rynnę. Albo z dżumy w cholerę.

Nasze pokolenie miało szczęście żyć w spokojnych czasach - na cito
trzeba zacząć dostrzegać i doceniać, że świat, jaki mamy w najbliższej
okolicy, był dany tylko na moment i ten moment już minął. Młodzież i dzieci
czeka terror i wojny. Nie są na to przygotowani, bo zostali wychowani w
poczuciu oczywistości dobrobytu, pokoju obywatelskiej swobody i dostępu do
wszelkich dóbr na każdym miejscu i o każdej dobie. Nawet pożytecznych
roślin nie odróżniają, gdyby przyszło co do czego. Klęska!
Przyjdzie dzień, gdy nagle rano ujrzą przed wejściami swych domów
strażników i zasieki, albo w ich sielankowe pojęcie o życiu uderzy rakieta
i rozwali im świat.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

3. Data: 2022-05-09 16:24:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> Przyjdzie dzień, gdy nagle rano ujrzą przed wejściami swych domów
> strażników i zasieki, albo w ich sielankowe pojęcie o życiu uderzy rakieta

Tak, zbyt wiele wolności we wszystkim prowadzi do zaniku instynktu
samozachowawczego i mechanizmów przetrwania w kolejnych pokoleniach. I
wtedy przychodzi terror, i zwycięża. ?

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

4. Data: 2022-05-10 08:46:15

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.05.2022 o 16:16, XL pisze:

> Nasze pokolenie miało szczęście żyć w spokojnych czasach

Po ciężkich walkach z katofaszystowskimi fanatykami religijnymi,
rasistami, homofobami, nacjonalistami i idiotami.
Takimi jak wy.

> [...]
> okolicy, był dany tylko na moment i ten moment już minął. Młodzież i dzieci

Przez takich jak wy katofaszystowskich fanatyków religijnych, rasistów,
homofobów, nacjonalistów i idiotów.

??? ????? fiutinowska onuco.
I nie wracaj

Tatuś prezydenta RP ?