BARDZO DŁUGIE - prosze o pomoc (braki magnezu,potasu,tezyczka)

1. Data: 2005-03-30 17:03:44

Temat: BARDZO DŁUGIE - prosze o pomoc (braki magnezu,potasu,tezyczka)
Od: "Wojtas" <w...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

Witam mam 23 lata i jestem samcem :)
w lutym ubieglego roku trafilem do szpitala ( ostry dyzur ) bo zasłabłem w
pracy
a bylo tak siedzialem sobie na krzesle zero wysiłku itp
i nagle zaczelo mi sie krecic w glowie + słąbo + ucisk w klatce piersiowej -
panika itp ...
na izbie zrobili ekg i powiedzieli - jeść wiecej owoców , wiecej spać i
wiecej sie ruszac.
potem takie ataki slabsze lub mocniejsze sie powtarzały az do dzis ( ponad
rok !!! ) nie wazne gdzie bylem czy w pracy czy w domy czy u rodzinki rano
po poludniu itd
trafiłem do szpitala w lipcu - wykryli niedobory magnezu i potasu oraz
tężyczke. ( pije mało alkoholu - w weekend -piatek -sobota - piwko albo 2 -
wiec nie mozliwe zebym wyplukiwał alkoholem potas i magnez )
Zbadali mnie od stop do glow ( tarczyca , tomografia , zdjecie ploc ,
badania krwi i moczu , laryngolog , neurolog , okulista i inni )
uzupełniam magnez i potas ( stwierdzono ze ucieka mi z powodu stresu , śpie
min 7 godzin , codziennie w pracy robie sobie sałatki z pomidorów ( cebulka
, ogorek pomodor czasami papryka itp ) staram sie jesc czasami owoce (
jablka , pomarancze itp )
pije wode mineralna

minął ponad rok a ja dalej czesto mam zawroty głowy , kłócia w klatce
piersiowej i ogolnie źle sie czuje ( np wczoraj ok 19stej - piszczenie w
uszach lekkie - ziewanie , lekie zawroty głowy , lekki ból głowy , czasami
tez uczucia słabości...

w styczniu mialem wyciety wyrostek
czeka mnie wyciecie migdalków ( ropieja i antybiotyki nic nie dały - tzn
wyleczyłem te migdaly antybiotykami ale dalej sie ropa nawrociła ) nie moge
sie zdecydowac czy je wyciac czy nie od paru miesiecy - ale chyba wytne -
powiedziano mi ze moge miec w przyszlosci problemy ze stawami i sercem ...

magnez i potas uzupełniam - wiec ztym powinno być ok
czy ten syf z migdałów moze az tak pogarszac moje samopoczucie - a moze to
co s innego ?
nie wiem juz co robic - obskoczyłem chyba wszystkich mozliwych lekarzy
zmieniłem tryb zycia ( przynajmniej sie staram ) i dalej czestosie źle
czuje ???

czy ktos wie jak łagodzić ataki tezyczki ( objawy mam takie ze ziewam i za
chwile kreci mi sie w glowie i czasami czuje dziwne cisnienie(ucisk) w
klatce piersiowej) ? ( nie dretwieja mi rece - podobno wielu ludziom ktorzy
maja tezyczke taksie dzjeie )

prosze o pomoc - z gory dziekuje

2. Data: 2005-03-30 18:41:02

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtas" <w...@s...org> napisał w wiadomości

W jaki sposob rozpoznano u ciebie tezyczke? Czy masz niski poziom wapnia?
Tezyczka to ataki sztywnienia konczyn, grymasy twarzy itd. Zreszta wrzuc w
google.
Magnez i potas wyplukiwany jest z organizmu nawet przez kawe. Pijasz? A
takze z innych przyczyn...

Iwona
/ Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / Cyceron

3. Data: 2005-03-30 20:04:39

Od: "Wojtas" <w...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

mialem robione badanie na tezyczke ( nie wiem jak ono sie nazywa )
zaciskaja cos takiego jak do mierzenia cisnienia na reke na 10 min i igłe
wbijaja w skore miedzy palec kciuk a wskazujacy - uczucie niemiłe jak reka
dretwieje ...

kawy nie pije od pierwszego zaslabniecia ( luty 2004 )

4. Data: 2005-03-30 20:10:05

Od: k...@g...pl (Beherit) szukaj wiadomości tego autora

Witaj Wojtas,

W Twoim liœcie datowanym 30 marca 2005 (19:03:44) mo?na przeczytaae:

W>stwierdzono ze ucieka mi z powodu stresu
[ciach]

moze wlasnie stres jest powodem tego wszystkiego? rozne bywaja objawy
nerwic. moze przebadaj sie pod tym katem?

--
Pozdrowienia,
Beherit

5. Data: 2005-03-30 20:23:52

Od: "Wojtas" <w...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

w sumie to lykam leki uspokajajace ( ziolowe )
takie bez recepty
ale dziwi mnie ze stres moze powodowac takie cos ze normalnie nie mozna
funkcjonowac
czasami tak sie zle czuje ze wpadam w panike ...

6. Data: 2005-03-31 08:52:19

Od: k...@g...pl (Beherit) szukaj wiadomości tego autora

Witaj Wojtas,

W Twoim liście datowanym 30 marca 2005 (22:23:52) można przeczytać:

> [...]
W> funkcjonowac
W> czasami tak sie zle czuje ze wpadam w panike ...

stres i nerwice moga baaaaardzo wiele ;/ a zilka to mozesz za
przeproszeniem na sraczke lykac, bo wtedy faktycznie pomagaja. idz
do lekarza i popros zeby ci dal cos na uspokojenie na probe moze?

--
Pozdrowienia,
Beherit

7. Data: 2005-04-02 19:26:42

Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2005-03-30, Wojtas <w...@s...org> wrote:
> ale dziwi mnie ze stres moze powodowac takie cos ze normalnie nie mozna
> funkcjonowac

Oj moze moze, potega stresu jest taka, ze moze calkowicie rozlegulowac
organizm.

> czasami tak sie zle czuje ze wpadam w panike ...

Idz do psychiatry - on bedzie najwlasciwszym lekarzem ktory bedzie w
stanie pomoc na te wpadanie w panike, a byc moze na stres.
Byc moze przez jakis czas bedziesz na lekach, ktore pozwola Ci
spokojniej spojrzec na swiat, a wtedy sproboj zaobserwowac czy
Twoje dolegliwosci po prostu nie zniknely razem ze stresem.
Przydatne tez moga byc dodatkowe wizyty u psychologa, pomoze
on zrozumiec przyczyne stersu i jak sobie z nim radzic.

8. Data: 2005-04-14 09:43:17

Od: "Istvan" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest Przychodnia Medycyny Naturalnej KOMED w Warszawie. Maja Błaszczyszyn
może w tej sprawie skutecznie pomagać.
Tel: 628-74-82, lub 628-74-83.
Pozdrawiam

Istvan

> [...]
> chwile kreci mi sie w glowie i czasami czuje dziwne cisnienie(ucisk) w
> klatce piersiowej) ? ( nie dretwieja mi rece - podobno wielu ludziom

protetyk słuchu ???
Czy można brać jednocześnie magnezB6, witamine E200 i C, Zincurpin ( cynk i miedz ) ?
GOT 151, GPT 142.Co to oznacza?
Cesarskie ciecie a wada wzroku
Do psychiatrow i psychologow odnosnie Darii...