Czy to zylaki? [foto]

1. Data: 2005-03-30 17:27:26

Temat: Czy to zylaki? [foto]
Od: Dziadu <c...@l...my.ass> szukaj wiadomości tego autora

Takie cos pojawilo mi sie niespodzianie okolo roku temu na ramionach -
ktos moze powiedziec czym to jest spowodowane?
Oto odnosniki do zdjec:

www.toya.net.pl/~nsane/ramie.jpg
www.toya.net.pl/~nsane/ramie2.jpg

prosze o porade.

2. Data: 2005-03-30 17:35:52

Temat: Re: Czy to zylaki? [foto]
Od: Emi <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziadu napisał(a):
> Takie cos pojawilo mi sie niespodzianie okolo roku temu na ramionach -
> ktos moze powiedziec czym to jest spowodowane?
> [...]

hm... mi sie nasuwa kilka pytań...

chodzisz/chodziłeś na siłownie???

brałeś jakieś suplementy/w gorszej wersji jakieś sterydy, anaboliki???

bo żylaki to to nie są... przynajmiej wg mnie...

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

3. Data: 2005-03-30 17:36:28

Od: "Wojtas" <w...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

nie jestem pewny ale to chyba rozstepy

4. Data: 2005-03-30 17:38:29

Od: Emi <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojtas napisał(a):
> nie jestem pewny ale to chyba rozstepy

rotfl !

no to sie uśmiałam ;)

5. Data: 2005-03-30 17:43:02

Od: Dziadu <c...@l...my.ass> szukaj wiadomości tego autora

Nie chodze na silownie, w ogole jesli chodzi o sport w ciagu ostatnich
5-6 lat to zero, zadnych anabolikow tez nie bralem. Mam 22 lata, help!
Nie chce umierac! ;p

6. Data: 2005-03-30 17:50:49

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dziadu" <c...@l...my.ass> napisał w wiadomości

> Takie cos pojawilo mi sie niespodzianie okolo roku temu na ramionach -

A nie przytyles ostatnimi czasy?
Iwona
/ Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / Cyceron

7. Data: 2005-03-30 17:52:11

Od: Dziadu <c...@l...my.ass> szukaj wiadomości tego autora

Iwona_s wrote:
> U?ytkownik "Dziadu" <c...@l...my.ass> napisa? w wiadomo?ci

> A nie przytyles ostatnimi czasy?

Zgadza sie! Przez ostatni rok przytylem jakies 13kg ... wiec co to jest?

8. Data: 2005-03-30 18:15:10

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zgadza sie! Przez ostatni rok przytylem jakies 13kg ... wiec co to jest?

Mi to wyglada na swieze rozstepy. Z pewnoscia nie umrzesz od tego. Jesli
powstrzymasz dalsze tycie -slady nie beda sie powiekszac, tylko zmienia
kolor na (jakby to opisac) bialy z polyskiem. Najbardziej beda widoczne po
opaleniu ciala.
Mozesz odwiedzic apteke i poprosic o masci czy kremy na te przypadlosc. Z
pewnoscia zmniejsza sie slady, a moze calkowicie uda ci sie ich pozbyc:)

9. Data: 2005-03-30 18:28:42

Od: "Michał Buslik" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie chodze na silownie, w ogole jesli chodzi o sport w ciagu ostatnich 5-6
> lat to zero, zadnych anabolikow tez nie bralem. Mam 22 lata, help! Nie
> chce umierac! ;p

na to sie nie umiera , to sa rozstepy
pytanie tylko skad sie wziely skoro nie wykonywales forsownych i
dlugotrwalych cwiczen

10. Data: 2005-03-30 18:29:24

Od: Dziadu <c...@l...my.ass> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pewnoscia zmniejsza sie slady, a moze calkowicie uda ci sie ich pozbyc:)

Wiesz co... tylko ja watpie zeby przycyzna lezala w skorze, bo w miejscu
gdzie jest fioletowo (na zdjeciu wyszlo czerwono) jest jakby pusta
przestrzen... brak tkanki, miesa, jakkolwiek to nazwiesz.
--
<? s5500 />

BARDZO DŁUGIE - prosze o pomoc (braki magnezu,potasu,tezyczka)
protetyk słuchu ???
Czy można brać jednocześnie magnezB6, witamine E200 i C, Zincurpin ( cynk i miedz ) ?
GOT 151, GPT 142.Co to oznacza?
Cesarskie ciecie a wada wzroku