!!! BARDZO MIARODAJNY TEST NA MĘSKOŚĆ. UWAGA, NIE DLA NADWRAŻLIWYCH !!!

21. Data: 2011-04-02 21:03:32

Temat: Re: !!! BARDZO MIARODAJNY TEST NA MĘSKOŚĆ. UWAGA, NIE DLA NADWRAŻLIWYCH !!!
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Kwi, 20:05, performerka <m...@i...pl> wrote:
> hehe heeeee  ;))))
>
> http://pics.kuvaton.com/kuvei/RingFinger.jpg

tia! Dodac nalezy ze dlugosc penisa jest rowna odleglosci miedzy
rozwartym kciukiem a palcem wskazujacym. Kobiety z dlugim nosem maje
szczegolna predylekcje do milosci francuskiej. Zarowno panowie jak i
panie, ktorzy cenia sobie rozkosze stolu, na ogol osiagaja wysoki
poziom ars amandi... itede.

J...

22. Data: 2011-04-02 21:08:29

Od: performerka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Kwi, 23:03, J-23 <k...@g...pl> wrote:

> [...]
> szczegolna predylekcje do milosci francuskiej. Zarowno panowie jak i
> panie, ktorzy cenia sobie rozkosze stolu, na ogol osiagaja wysoki

a ja pamietam jak kiedys pisales, ze wolisz, zeby jedzenia bylo mniej,
ale
wykwintnie podane i w klimatycznym miejscu. tak czy nie- bo moge
Cie z kims mylic, ale raczej nie, bo ja mysle podobnie, dlatego, to
zapamietalam

23. Data: 2011-04-02 21:17:56

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Kwi, 23:08, performerka <m...@i...pl> wrote:

> [...]
> wykwintnie podane i w klimatycznym miejscu. tak czy nie- bo moge
> Cie z kims mylic, ale raczej nie, bo ja mysle podobnie, dlatego, to

chyba nie pisalem tego na forum, ale mam podobne zdanie

24. Data: 2011-04-09 20:48:53

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <63bea966-169d-4f82-86f6-b60a1d73fc54
@r6g2000vbz.googlegroups.com>, m...@i...pl says...

> hehe heeeee ;))))
>
> http://pics.kuvaton.com/kuvei/RingFinger.jpg

A co to jest ta "męskość"? To co sobie obserwator życzy? ;> To niech
spada i szuka innych naiwnych, którzy uwierzą, że ma monopol na Prawdę.
;> Btw. - w czasach Ludwika XIV perfumy, rajstopy, blond peruki, puder i
falbanki to był szczyt męskości - nie dajmy się zwariować - każdy jest
tym kim jest, a jeżeli ktoś chce nas negować, to należy mieć go głęboko

Pozdrawiam
Flyer

PARCHAWIEC
Ewolucjonisto: 'nie cudzołóż' !
Ciekawe czy pan prezes slyszal "Whiskey In The Jar"?
TEN "List z Polski".
CZEKAM...