BEZPIECZEŃSTWO NA OGRODACH.

21. Data: 2007-02-28 20:06:09

Temat: Re: BEZPIECZEŃSTWO NA OGRODACH.
Od: "Andrzej" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko Ty jestes chory psychicznie albo jestes nieulaeczalnie chory...nigdy
nie spotkałem sie z takim debilem..............

22. Data: 2007-02-28 20:17:31

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo jeden umie pisać, drugi umie czytać a ten trzeci to ochrona uczonych
:-D
> --
> Pozdrawiam ciepło
> Dziadek

I cała trójka może zagrać w brydża z Tobą.:-)

23. Data: 2007-02-28 20:26:44

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:45e5c97b$0$27034$4c368faf@roadrunner.com Michal
Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

> Dlaczego trójkami? Jeśli będą dyżurowali czwórkami, mogą grać
> w brydża.

Hejka. Skoro to są 70-ciolatkowie to na pewno potrafią grać w
preferansa. :-)
Pozdrawiam matuzalemowo Ja...cki

24. Data: 2007-02-28 21:08:09

Od: "Moon" <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz wrote:
> Jak wygląda stan bezpieczeństwa na naszych ogrodach każdy
> wie(włamania,podpalenia itp.).Ale czy wiecie jak ten stan
> poprawić?Jakie macie propozycje?

likwidacja ogródkow działkowych przynajmniej w centrach wszystkich miast
spowoduje gwałtowne obniżenie czynów jak powyżej!
i tak zresztą się stanie.

moon

25. Data: 2007-02-28 21:20:24

Od: "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej wrote:
> Dirko Ty jestes chory psychicznie albo jestes nieulaeczalnie
> chory...nigdy nie spotkałem sie z takim debilem..............

Zastanów się co piszesz. Gdybyś poczytał dłużej grupę to byś wiedział, że tu
się rozmawia "poł żartem pół serio" i do takich stwierdzeń jakie użyłeś nie
masz żadnego upoważnienie !
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

26. Data: 2007-02-28 21:21:43

Od: "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus wrote:

> I cała trójka może zagrać w brydża z Tobą.:-)

Zgadza się tylko ja zawsze "bez atu" :-D lub "pas" czyli dziadowska gra
:-D

--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

27. Data: 2007-02-28 21:23:01

Temat: Re: BEZPIECZEN~STWO NA OGRODACH.
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz wrote:

> OK,OK.Czy nie zrozumiałeś treści?

Zrozumiałem. Ale naliczyłem 3 posty do tego "na ogrodach" pijące
(subtelnie), więc jako niereformowalny pedagog spieszę wyjaśnić :-)

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

28. Data: 2007-02-28 21:25:04

Od: "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Hejka. Skoro to są 70-ciolatkowie to na pewno potrafią grać w
> preferansa. :-)
> Pozdrawiam matuzalemowo Ja...cki

Trzeba by ich było chyba walić deską więc nie warto, bo " na starość
człowiek cierpi okropne męki bo wszystkie członki twarde a jeden miękk" :-D
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

29. Data: 2007-02-28 21:33:12

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:es4v79.2k8.1@news.Dziadek.priv.pl Dziadek
<dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> napisał(a):

> Zastanów się co piszesz. Gdybyś poczytał dłużej grupę to byś
> wiedział, że tu się rozmawia "poł żartem pół serio" i do takich
> stwierdzeń jakie użyłeś nie masz żadnego upoważnienie !

Hejka. Henryku najgorsze, że taki się pewnie rozmnaża. ;-(
Pozdrawiam wierszykiem Ja...cki
Ptaszek idiota,
głupszy, niż się zdaje,
strojny barwną krajką,
z głową jak makówka,
nieprzyjaciel kota,
ojciec pięciu jajek,
z których każde jajko
pełne jest półgłówka,
przyparty do drzewa
pierzem rudosinem,
toczy głośne swary
z innym znów kretynem,
po czym śpiewa, śpiewa
głupstwa nie do wiary.
Maria z Kossaków Pawlikowska

30. Data: 2007-02-28 21:39:07

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tu
> się rozmawia "poł żartem pół serio" i do takich stwierdzeń jakie użyłeś

Ja piszę pół żartem, ale Dirko zawsze serio.

w drodze do Limanowej
wierzba na żywoplot
dicentra
Flambułajany :-) - najpiękniejsze drzewo
Mięta?