BŁĘKITNY PTAK - PROŚBA NIEMOŻLIWA - FILM

1. Data: 2003-08-09 23:29:07

Temat: BŁĘKITNY PTAK - PROŚBA NIEMOŻLIWA - FILM
Od: "Kenton R." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Błękitny ptak (1976, wg M. Maeterlincka), Potrzebuję
dokładnie z tego roku - pewnie 95% użytkowników tej sieci
jeszcze nie bylo w planach - do Polski ten film dotarł około
roku 1980-1982 - zrobił niezłą karierę! - czy ktoś z państwa
to widział, ma linki, pictures, - bo w to, że sam fil, to
nie wierzę!
Ps. - Małolaty, szkoda, że nie nacie już uczucia co to
znaczy iść do kina!

--
http://www.junselelaegercentrum.se/
http://www.katabyn.se/

1. Data: 2003-08-11 22:09:42

Temat: Re: BŁĘKITNY PTAK - PROŚBA NIEMOŻLIWA - FILM
Od: "JaŚ" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kenton R." <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nie wierzę!
> Ps. - Małolaty, szkoda, że nie znacie już uczucia co to

Szkoda, ze się spóźniłeś [przynajmniej do Skierniewic] ...

REPERTUAR KINA POLONEZ, 25.07.2003 r. - 31.07.2003 r.
Data: 22.07.2003 r.
Temat: KULTURA I SPORT

96-100 SKIERNIEWICE ul. WITA STWOSZA 2/4
tel/fax (0-46) 833-44-89
e-mail: m...@p...onet.pl

31.07.2003 r. CZWARTEK
godz. 1100 Wakacyjne kino familijne-"Błękitny ptak" USA- ZSRR/bo. 2 zł

Repertuaru na sierpień nie podali ale nie trać nadziei - napisz, adres
powyżej.
Dobry film nie umiera!
Piszę dobry a nie pamiętam czy się na niego załapałem - wierzę Ci.

Pozdrawiam - JaŚ.

13
Jeśli żyły smoki.....
Szukam psychologa ...