13

1. Data: 2003-08-09 23:18:00

Temat: 13
Od: "Piotrek" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hm od jakiegoś czasu zauważam i to bardzo często liczbę 13 zdarza się że
jest to nawet 20 razy dziennie kiedys tego nie miałem, ciekawe co powoduje
takie zachowanie ?

Piotrek

1. Data: 2003-08-10 04:14:46

Temat: Re: 13
Od: "Ana" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek <r...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> jest to nawet 20 razy dziennie kiedys tego nie miałem, ciekawe co powoduje

Przejdź się do lekarza, to powinno na razie wystarczyc. Jak ten nie pomoże,
zostaje numerolog.
Zdrówka!
Ana

1. Data: 2003-08-10 04:56:29

Od: " Piotrek" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przejdź się do lekarza, to powinno na razie wystarczyc. Jak ten nie
pomoże,
> zostaje numerolog.
> Zdrówka!
> Ana

Z całego Twojego posta podoba mi się przed ostatni wyraz :) no to Zdrówko :)
a tak na marginesie jest coś takiego jak stopniowanie :) hm ja musze iśc do
lekarza ? hm :) powiedz mi gdzie Ty masz iśc po postach z wnusiem ???? :)))))

POzdrawiam
Piotrek

-------------------------
6:56 am - Have a nice day :)

1. Data: 2003-08-10 05:03:16

Od: " Piotrek" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> jest to nawet 20 razy dziennie kiedys tego nie miałem, ciekawe co powoduje

Hehehhe a tak na marginesie teraz jak jest forum mój post to widze ją dużo
częściej :P

Piotrek

1. Data: 2003-08-10 05:39:40

Od: "Ana" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek <r...@N...gazeta.pl> napisał(a):

>Z całego Twojego posta podoba mi się przed ostatni wyraz :) no to Zdrówko :)

Zawsze się zrozumieją rodacy.

> a tak na marginesie jest coś takiego jak stopniowanie :) hm ja musze iśc
do
> lekarza ? hm :) powiedz mi gdzie Ty masz iśc po postach z
wnusiem ???? :)))))

Z Tobą coraz gorzej. Gdyby chodziło o Ciebie, rozumiem. Chcesz mnie
odprowadzić?
Ana

1. Data: 2003-08-10 08:01:25

Od: "Albert" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest to nawet 20 razy dziennie kiedys tego nie miałem, ciekawe co powoduje

A ja ci mowie ze liczba 21 wystepuje czesciej!!! ;)
Dla odmiany policz sobie jutro ile razy zobaczysz liczbe 21.

Przy takiej ilosci informacji jakie docieraja do czlowieka w dzisiejszych
czasach, rejestrowany jest (zwracasz uwage na) tylko ulamek, ulamka promila.
To cos jak sluchanie muzyki w tle, na ktora nie zwracasz uwagi po jakims
czasie, lub zapach kwiatow w pokoju do ktorego sie przyzwyczajasz po chwili
i juz go nie czujesz, jazda po miescie "na pamiec", ignorowanie
reklam...itd...itp...
Czlowiek stawia sobie po prostu w glowie pewne filtry, ktore decyduja o tym
ktore informacje przepuszczac, a ktore nie. Ty sobie akurat ubzdurales ze
liczba 13 ma jakies szczegolne wlasciwosci i nieswiadomie szukasz dowodow ku
temu. Filtr puszcza wszystkie 13, a blokuje pozostale liczby. Ot i
wyjasnienie.

Dochodzi jeszcze jedna rzecz, tzn. czlowiek czasem "widzi to co chce
zobaczyc". Np: w trakcie bardzo meczacej podrozy przez gory - pien drzewa
moze sie wydawac z daleka fotelem - dla zapalonego grzybiarza - kamien
widziany z dalszej odleglosci moze spowodowac okrzyk euforii (bo wydawalo mu
sie ze to najwiekszy borowik, jaki widzial w zyciu). Radze sprawdzac te
wszystkie 13 z bliska... ;)

Jak zaczniesz zwracac uwage nie tylko na liczby 13, ale tez widziec wszedzie
13 kubkow, zapalek, okien, palcow u rak... to zwroc sie wtedy do lekarza.

Zdrowko
Albert

1. Data: 2003-08-10 11:34:22

Od: " Piotrek" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wszedzie
> 13 kubkow, zapalek, okien, palcow u rak... to zwroc sie wtedy do lekarza.

:))))))))))))))

Piotrek

1. Data: 2003-08-10 15:33:32

Od: " Piotrek" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z Tobą coraz gorzej. Gdyby chodziło o Ciebie, rozumiem. Chcesz mnie
> odprowadzić?

A jest to możliwe ?

Piotrek

1. Data: 2003-08-11 04:33:31

Od: "Ana" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jest to możliwe ?
>
> Piotrek

Możesz mi towarzyszyć w spacerku po wątkach albo w bieganiu po chatacha,
gdybym przypadkiem tam kogoś szukała.
Ana

Jeśli żyły smoki.....
Szukam psychologa ...
wpadlam w dol....
było o miłości itp
TEST- SZANSE NA PRACĘ, kwestionariusz do przemyślenia