Badania hormonalne a Cilest

1. Data: 2003-06-18 15:06:45

Temat: Badania hormonalne a Cilest
Od: <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,
Za niedługo mam badania kory nadnerczy - ginekolog podejrzewa, że coś z nią
nie tak (nadczynność, nedoczynność - nie wiem, nie znam się). Problem w tym,
że ten sam ginekolog przepisał mi jakieś pół roku temu Cilest i ciągle go
przyjmuję, a podobno przed badaniami dot. hormonów trzeba zrobić sobie od
pigułek trzymiesięczną przerwę. Czy one mi nie zafałszują wyników badań? Nie
chcę podważać autorytetu lekarza, ale jakoś mnie to męczy od dłuższego
czasu, więc jeśli ktoś coś wie na ten temat, to będę wdzięczna za info :-)
Pozdrawiam,
Ula

2. Data: 2003-06-18 16:38:08

Temat: Re: Badania hormonalne a Cilest
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> chcę podważać autorytetu lekarza, ale jakoś mnie to męczy od dłuższego
> czasu, więc jeśli ktoś coś wie na ten temat, to będę wdzięczna za info :-)
ja również brałam Cilest i na moje pytanie o poziom hormonów lekarz
odpowiedzial ze trzeba zrobic 3 miesięczną przerwę w przyjmowaniu pigułek.
zapytaj lekarza,nie ma sensu robic tech badan skoro na wynik mają wpływ nie
twoje hormony.
pozdrawiam
p.

3. Data: 2003-06-18 17:40:50

Od: <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zapytaj lekarza,nie ma sensu robic tech badan skoro na wynik mają wpływ

No tak, tylko że on dając mi skierowanie na badania, w czasie tej samej
wizyty wypisał receptę na Cilest i ani mru mru o odstawieniu :-/ Sama już
nie wiem, przekonam się kiedy tam pójdę ale może ktoś też robił te badania w
czasie brania pigułek? A termin na badania mam na początek lipca... Jeśli
okaże się, że znów mam się zapisać to kolejki do endokrynologa to chyba mnie
za przeproszeniem szlag trafi... Aha, badania na oznaczenie poziomu DHEAS i
testosteronu robiłam też "na Cileście" i lekarza to nie zdziwiło... więc już
się gubię :-/
Pozdr.
Ula

4. Data: 2003-06-18 19:50:58

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>przyjmuję, a podobno przed badaniami dot. hormonów trzeba zrobić sobie od

To dotyczy badania hormonow takich jak np. progesteron - wtedy rzeczywiscie
odstawia sie pigulki, ktore reguluja poziom tych wlasnie hormonow.
Mam nadzieje, ze wypowie sie tu jakis lekarz, ale moze jest tak, ze
antykoncepcja hormonalna nie wplywa na hormony produkowane w nadnerczach.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

Nowotwór kości