Badania laboratoryjne-dziwne skroty

1. Data: 2004-06-07 16:47:05

Temat: Badania laboratoryjne-dziwne skroty
Od: nann <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej !
Co oznaczaja skroty GGT i QUOT w badaniach laboratoryjnych (prawdopodobnie morfologia
krwi )?
Wartosci tychze to : GGT - 54 i QUOT - 3,4, badania wykonane w Niemczech, pacjetka
kobieta lat 65.

Z gory dziekuje i pozdrawiam
nann

2. Data: 2004-06-07 18:14:59

Temat: Re: Badania laboratoryjne-dziwne skroty
Od: "Rafał W" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hej !
> Co oznaczaja skroty GGT i QUOT w badaniach laboratoryjnych (prawdopodobnie
morfologia krwi )?

GGT to prawdopodobnie odpowiednik GGTP gamma glutamylotranspeptydaza
natomiast to drugie to nie mam pojecia:( w polsce w kazdym razie takiego
skrotu nie ma.

Interpretacja wynikow
ból pleców?
uczulenie na truskawki