Badanie ogólne organizmu.

1. Data: 2004-01-19 01:17:33

Temat: Badanie ogólne organizmu.
Od: "Makwi" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 28 lat i (choć to ponoć jeszcze wcześnie) stwierdziłem że pora się
wybrać na ogólne badanie organizmu ( krew, mocz , rentgen , usg itp itd)

Ale tu się pojawił kłopot ponieważ lekarz rodzinny stwierdził że jak jesteś
zdrowy to sieć na d....pie, a jak cię coś boli to powiedz gdzie a ja cię tam
wyśle.
A ja chciałbym pójść do jednego miejsca ( powiedzmy na 2-3 dni) i być
przebadanym od A do Z nawet gdybym miał za to zapłacić - niestety w
OLSZTYNIE takiego miejsca nie znalazłem .

Czy jest na grupie ktoś kto mogłby mi wskazać jakieś konkretne miejsce gdzie
robią tego typu "kompleksówke".

MAKWI

2. Data: 2004-01-19 10:10:16

Temat: Re: Badanie ogólne organizmu.
Od: "Marta" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja chetnie sie dowiem gdzie robia cos takiego w Krakowie

pozdrawiam

3. Data: 2004-01-20 01:50:33

Od: "Makwi" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
| Ja chetnie sie dowiem gdzie robia cos takiego w Krakowie
|
| pozdrawiam

Sami mili i uczynni ludzie na tej grupie widze - i jacy zdrowi ...nigdy u
lekarza nie byli .

A a pro pos lekarzy - stuk...puk...gdzie są te wszystkie prywatne dobre
kliniki :-)

oczekujący makwi

4. Data: 2004-01-20 02:40:29

Od: "Focus" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> OLSZTYNIE takiego miejsca nie znalazłem .
>
> Czy jest na grupie ktoś kto mogłby mi wskazać jakieś konkretne miejsce

lekazem nie jestem, ale wiem gdzie to robia, bo sam sie bym wybral, ale sie
troche boje:) tez mam 28 lat.

http://www.damian.com.pl/polski/profzdrowotna/komple
ksowyprzeglad.asp

pozdrawiam focus