Baklazany...

1. Data: 2003-03-21 21:42:45

Temat: Re: Baklazany...
Od: "Vejza" <egluglu@no_spamming_this_box.inetia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "orio" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
news:b5clen$ip7$1@SunSITE.icm.edu.pl
| napiszcie prosze jaka potrawe mozna 'prosto i smacznie' przyrzadzic
| z tej 'roslinki'...

Mój ulubiony wariant dla bakłażanów jako takich:

Grillowane (ja naturalnego grilla nie robię, bo sąsiedzi by mnie w nim osobiście
udusili ;)) w mikrofali, albo smażone na teflonie bez tłuszczu. Do tego sos sojowy i
prażony sezam. Mmmmmm.

Ewa [e...@i...pl]

1. Data: 2003-03-21 21:43:06

Od: "orio" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

no no...z wieprzowina i czosnkiem...to jest to...dzieki... :o))) orio

1. Data: 2003-03-22 21:29:28

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "orio" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
> napiszcie prosze jaka potrawe mozna 'prosto i smacznie' przyrzadzic
> z tej 'roslinki'...
> pozdrawiam...

tak jak patisony, kabaczki, i insze tego typu cudenka .. pokroic w plastry,
posolic, popieprzyc, ewentualnie vegeta obsypac, lub innymi przyprawami -
jak kto lubi..
maka, jajko, bulka tarta i na olej
i pyszne "kotlety" gotowe :)

Marta

1. Data: 2003-03-23 14:06:19

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anet" <a...@t...net> napisał w wiadomości
> M u s a k a :
> . 800 g mielonego mięsa, najlepiej wieprzowiny
> . 1,5 kg bakłażanów
> . 2 cebule
> . 300 g ziemniaków
> . 4 pomidory
> . 2 ząbki czosnku
> . szklanka białego wytrawnego wina (może być woda)
> [...]

Ale żeś mnie zainspirowała...
Oczywiście zrobiłam trochę inaczej... Nie byłabym sobą, gdybym wszystko
zrobiła w/g przepisu, ale wyszło pysznie... Wyszło również z przygodami...
Znaczy z dymem w kuchni... Włożyłam do formy wszystko z górą i jakoś nie
przewidziałam, ze jak to opadnie to tłuszcz zacznie bokiem wypływać i się
palić i kopcić... ;-)
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl