Balcerowicz - 10 latek!

1. Data: 2017-11-28 00:03:13

Temat: Balcerowicz - 10 latek!
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

https://wpolityce.pl/polityka/368992-nasz-wywiad-pro
f-kiezun-odpowiada-balcerowiczowi-powinien-siedziec-
10-lat-w-wiezieniu-za-to-ze-byl-wykonawca-planu-soro
sa

NASZ WYWIAD. Prof. Kieżun odpowiada Balcerowiczowi: "Powinien siedzieć
10 lat w więzieniu za to, że był wykonawcą planu Sorosa"

To była potworna klęska, bo spowodowało to olbrzymie bezrobocie i ruinę
gospodarczą. Opisałem to wszystko dokładnie w książce ,,Patologia
transformacji", która wyszła w 80 tys egzemplarzach i miała trzy
wydania. Balcerowicz powinien być oskarżony i siedzieć 10 lat w
więzieniu za to, że był wykonawcą planu Sorosa, który w dalszym ciągu
niszczy Polskę

2. Data: 2017-11-28 00:06:41

Temat: Re: Balcerowicz - 10 latek!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> [...]
> wydania. Balcerowicz powinien być oskarżony i siedzieć 10 lat w
> więzieniu za to, że był wykonawcą planu Sorosa, który w dalszym ciągu

Pytanie - dlaczego ten legendarny Soros wciąż jest bezkarny. Jakiś Wielki
Brat czy co? Oto siła pieniędzy...

--
XL
Unia ,,dobrodziejka":

3. Data: 2017-11-28 00:12:37

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.11.2017 o 00:03, pinokio pisze:
> [...]
>

> NASZ WYWIAD. Prof. Kieżun odpowiada Balcerowiczowi: "Powinien siedzieć
> 10 lat w więzieniu za to, że był wykonawcą planu Sorosa"

Niejaki Żywy Płomień http://zywy-plomien.pl.tl/Strona-startowa.htm
można mu wierzyć lub nie, ale nie to chodzi,
powiedział ciekawą myśl:
otóż z łap banksterki wyzwoliły się jedynie Węgry i Islandia
https://geopolityka.robertbrzoza.pl/finansjera/atak-
islandii-na-potege-miedzynarodowej-finansjery/

Mam nadzieję że reformy PiS będą ostrzejsze i Polska podąży ich drogą

4. Data: 2017-11-28 02:11:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> [...]
islandii-na-potege-miedzynarodowej-finansjery/

> Mam nadzieję że reformy PiS będą ostrzejsze i Polska podąży ich drogą

Spraw to, Boże.
Na razie wystarczy repolonizacja. Oby tak dalej.
https://m.money.pl/wiadomosci/artykul/repolonizacja-
bankow-pekao-pzu-pfr,81,0,2329681.html

5. Data: 2017-11-28 08:33:11

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-28 o 02:11, XL pisze:

> Spraw to, Boże.

Przecież sprawił.
Ale normalny świat nie chce kolejnego ISIS.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2017-11-28 10:05:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Przecież sprawił.
> Ale normalny świat nie chce kolejnego ISIS.

Na szczęście nikt tych ,,norm" już nie slucha.

7. Data: 2017-11-28 11:24:20

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-28 o 10:05, XL pisze:

> Na szczęście nikt tych ,,norm" już nie slucha.

Serio? I to dlatego strzelają do fanatyków religijnych? I to dlatego
fanatycy religijni są na szczytach najbardziej poszukiwanych przestępców
na świecie?
Zdecydowanie masz inną definicję normalności, niż normalni ludzie. Nie
tylko tego zresztą :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2017-11-28 12:53:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> na świecie?
> Zdecydowanie masz inną definicję normalności, niż normalni ludzie. Nie

Jeśli tylko inną niż twoja, to OK.

9. Data: 2017-11-28 15:23:48

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-28 o 12:53, XL pisze:

> Jeśli tylko inną niż twoja, to OK.

Twoje są takie:
"Marek Król, były Sekretarz KC PZPR, zarejestrowany przez SB jako TW
"Rycerz", w PR24 o Katarzynie Lubnauer: "Jest klasycznym wytworem PRL."

To nie jest normalne choćbyś zaklinała rzeczywistość i tupała nogami :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2017-11-28 17:44:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> "Rycerz", w PR24 o Katarzynie Lubnauer: "Jest klasycznym wytworem PRL."
>
> To nie jest normalne choćbyś zaklinała rzeczywistość i tupała nogami :)

Ani to, ani to, ani to, robaczku.

--
XL
Unia ,,dobrodziejka":
http://m.telewizjarepublika.pl/te-dane-porazaja-wydr
enowali-z-polski-prawie-540-mld-zl,54376.html

Tylko PiS!
Witajcie w Polsce!
Przedłuż swoim dzieciom życie o 10 lat -zwiąż się z...
Zakazane w Niemczech zegarki do lokalizacji dzieci trafiają do Polski
No i Petru w odstawkę.