Korwin to zniewolenie

1. Data: 2017-11-28 00:33:28

Temat: Korwin to zniewolenie
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

To co proponuje Korwin, to totalne zniewolenie, oddanie się w niewolę
banksterce w stopniu większym niż uczynił to Balcerowicz.
Zniewalanie przy mantrowaniu "wolność, wolność, hare, hare"

2. Data: 2017-11-28 00:53:27

Temat: Re: Korwin to zniewolenie
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 28 listopada 2017 00:33:27 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:
> To co proponuje Korwin, to totalne zniewolenie, oddanie się w niewolę
> banksterce w stopniu większym niż uczynił to Balcerowicz.
> Zniewalanie przy mantrowaniu "wolność, wolność, hare, hare"

Zdecyduj się - albo "wolność, wolność" albo "panie, panie" ("hare, hare") ;)

3. Data: 2017-11-28 00:57:10

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.11.2017 o 00:53, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Zdecyduj się - albo "wolność, wolność" albo "panie, panie" ("hare, hare") ;)

Właśnie piszę, że u liberałów wolność to hare,hare ;-)

4. Data: 2017-11-28 02:45:19

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> banksterce w stopniu większym niż uczynił to Balcerowicz.
> Zniewalanie przy mantrowaniu "wolność, wolność, hare, hare"

korwin ma co nieco kontrowersyjne poglady,
ale to czlowiek uczciwy i uczciwie o nich mowiacy.
nie zaprzaniec jakis, za co mu chwala.
mozna z nim sie zdadzac lub nie zgadzac, jednak szanowac trzeba.

jacek

5. Data: 2017-11-28 11:55:38

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.11.2017 o 02:45, j...@o...pl pisze:
> korwin ma co nieco kontrowersyjne poglady,
> ale to czlowiek uczciwy i uczciwie o nich mowiacy.
> nie zaprzaniec jakis, za co mu chwala.
> mozna z nim sie zdadzac lub nie zgadzac, jednak szanowac trzeba.

Szanuję go za uchwałę lustracyjną w 1992 roku.
Jednak niektóre jego ruchy są co najmniej niezrozumiałe, z jednej strony
gigantyczna wiedza a z drugiej nieprzystająca do niej "naiwność"; Tak
jeśli chodzi o katastrofę smoleńską która jest zagadkowa i wygląda jakby
celowo ktoś chciał zrzucić winę na Putina i Tuska. A tymczasem Korwin
twierdzi że to błąd pilota.
Albo wybory prezydenckie, Braun popiera mniejsze zło - Dudę, a Korwin
Komorowskiego, tłumacząc to tym, że to ...miły facet na spokojne czasy!
Nie uważam aby Sumliński miał powody kłamać w sprawie Komorowskiego.
Poza tym nie zgadzam się na to by kapitał miał jeszcze większą władzę
nad narodami niż ma teraz, dlatego napisałem o zniewoleniu.

6. Data: 2017-11-30 06:23:00

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 28 listopada 2017 11:55:38 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:

> [...]
> jeśli chodzi o katastrofę smoleńską która jest zagadkowa i wygląda jakby
> celowo ktoś chciał zrzucić winę na Putina i Tuska. A tymczasem Korwin

to bylo zaplanowane i ukartowane.

> Albo wybory prezydenckie, Braun popiera mniejsze zło - Dudę, a Korwin
> Komorowskiego, tłumacząc to tym, że to ...miły facet na spokojne czasy!
> Nie uważam aby Sumliński miał powody kłamać w sprawie Komorowskiego.

a to swinia jednak. po prostu nie wiedzialem o tym,
i zadna profesura ani wiedza go przed tym nie chroni.
pisz wiecej, o czym wiesz, o czym wiesz na pewno.

> Poza tym nie zgadzam się na to by kapitał miał jeszcze większą władzę
> nad narodami niż ma teraz, dlatego napisałem o zniewoleniu.

oczywiscie Pinokio, masz racje. choc to, w czym korwinn nie ma racji,
to tylko 3/4 prawdy.

jacek

Balcerowicz - 10 latek!
Tylko PiS!
Witajcie w Polsce!
Przedłuż swoim dzieciom życie o 10 lat -zwiąż się z...
Zakazane w Niemczech zegarki do lokalizacji dzieci trafiają do Polski