Banalnie proste do zrobienia, tanie i pyszne !!

1. Data: 2016-09-07 04:46:00

Temat: Banalnie proste do zrobienia, tanie i pyszne !!
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Chodzi mianowicie o śniadanko.. Lekkie, nabiałowe, pachnąca bułeczka albo
dwie,masełko, jajeczko na miękko, szczypiorek .. i aż z samego poranka chce się żyć
!!

Propozycja do bułeczek:

1) Składniki : Twarożek półtłusty 200g, pęczek rzodkiewy,100ml śmietany osiemnastki,
pęczek szczypioru, papryka suszona/mielona z byle torebki, NaCl.

2) Wykonanie:
- rzodkiewę ucieramy na tarce ręcznej (2-3 minuty roboty)
- szczypiorek ciapramy nożykiem (1 minuta roboty)
- Całość składników wpindalamy do michy i z pomocą widelca melculemy na sensowną
masę. Smakujemy, i wedle uznania dodajemy NaCl. Jakieś 2-3 minuty roboty.

3) A ja dodałem jeszcze do tego oregano na bocznym półmisku. REWELA !!

Polecam !!