Dekoracje kuchenne

1. Data: 2016-08-24 04:26:11

Temat: Dekoracje kuchenne
Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.

Znalazłam sobie płytki: http://www.paradyz.com/plytki/kuchenne/briosa-purio-
1/briosa-inserto-herbs-b-kuchnia

znalazłam też naklejki:
http://obrazyfoto.eu/fototapeta-609-PRZYPRAW-SWOJA-K
UCHNIE-59014833-Seamless-texture-with-spices-and-her
bs.html
http://www.homebook.pl/inspiracje/kuchnia/237745_nak
lejka-na-zmywarke-przyprawy-kuchnia-styl-tradycyjny

Ale mam zwykły 12-planszowy kalendarz i chciałabym go przerobić na coś w rodzaju
panelu na ścianę. Czy ktoś ma pomysł czym to przytwierdzić na stałe do ściany i czym
zabezpieczyć po wierzchu, żeby się nie niszczyło? Plexi? Szkło?

/zaznaczam, że na ścianie są półki, więc materiał "zewnętrzny" musi pozwalać na
instalację wkrętów/

Pozdrawiam - Aicha (zasypana gruzem:))

2. Data: 2016-08-24 14:45:02

Temat: Re: Dekoracje kuchenne
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.08.2016 o 04:26, b...@g...com pisze:
> [...]
zabezpieczyć po wierzchu, żeby się nie niszczyło? Plexi? Szkło?

A tradycyjne rozwiązania, czyli ramki ew. antyramy nie wchodzą w grę?
Może zalaminować? O ile jeszcze gdzieś ktoś oferuje takie usługi...

Pozdrawiam
Ewa

3. Data: 2016-08-24 14:55:33

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-08-24 o 04:26, b...@g...com pisze:
> [...]
zabezpieczyć po wierzchu, żeby się nie niszczyło? Plexi? Szkło?

> /zaznaczam, że na ścianie są półki, więc materiał "zewnętrzny" musi pozwalać na

A jakby tak powiesić spory, płaściutki monitor LCD z funkcją pivot, o
coś takiego
http://www.dobreprogramy.pl/LG-szykuje-gietkie-ekran
y-grubosci-097-milimetra,News,63149.html
psiapsiółki padną na podłogę :)
pozdr
Stefan

---
Avast.

4. Data: 2016-08-24 15:00:25

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-08-24 o 14:55, stefan pisze:

> [...]
> coś takiego
> http://www.dobreprogramy.pl/LG-szykuje-gietkie-ekran
y-grubosci-097-milimetra,News,63149.html

a tutaj masz coś lowcost
http://www.aliexpress.com/item-img/26-inch-Apple-USB
-SD-Card-Wall-Mounted-TV-Digital-Advertising-Display
-TFT-LCD-Monitor-LED/32478143328.html
ale efekt już nie taki :)
pozdr
Stefan

5. Data: 2016-08-24 15:16:52

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com wrote:

> [...]
zabezpieczyć po wierzchu, żeby się nie niszczyło? Plexi? Szkło?

> /zaznaczam, że na ścianie są półki, więc materiał "zewnętrzny" musi pozwalać na

a nie możesz po prostu przykleić tak jak na zmywarce?
ewentualnie naklej to na cieniutką płytę laminowaną jeśli chcesz mieć
możliwość zdejmowania

zabezpieczać pewnie specjalnie nie trzeba bo to powinno być rysoodporne

--
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

6. Data: 2016-08-24 17:02:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Aug 2016 19:26:11 -0700 (PDT), b...@g...com
napisał(a):

> znalazłam też naklejki:

Pomijając wątpliwe walory estetyczne naklejek tego typu (które Ci się w
dodatku opatrzą po roku i wtedy będziesz miała odruch wymiotny na sam
widok...) - naklejka NIGDY nie będzie trwała, bo nie dasz rady jej
przykleić tak, aby po krótkim czasie nie powstały pęcherze i odspojenia na
rogach, więc zmywarka i co tam chcesz oklejać będzie wyglądało jak komplet
zniszczonych podręczników, bo po prostu nie odtłuścisz idealnie podłoża,
nie ma siły. Chyba że naklejasz na NOWĄ zmywarkę, której drzwi są pokryte
folią, taką do zerwania - to może, może.

PS. Chcesz tak okleić całą kuchnię? OMG

7. Data: 2016-08-24 18:44:38

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś do Expresu dołączali ładną mapę Polski składającą się z 4 cześci,
każda o boku dużo ponad 50cm.
Zastanawiałam się jak to pszymocować do ściany, zwykłaj.
Skończyła się na zwykłym lepcu przyklejanym skosem na każdym rogu, i tszyma
się mocno.

Co do kalendaża i kuhni: pobrudzi się łatwiej niż w pokoju, ale pszecież
kiedyś ci się znudzi, to nakleisz coś innego.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

8. Data: 2016-08-24 21:08:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 24 Aug 2016 18:44:38 +0200, Stokrotka napisał(a):

> [...]
>
> Co do kalendaża i kuhni: pobrudzi się łatwiej niż w pokoju, ale pszecież
> kiedyś ci się znudzi, to nakleisz coś innego.

Gorzej idzie zwykle odklejanie, niż naklejanie.

9. Data: 2016-08-24 22:23:40

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-08-24 o 17:02, Ikselka pisze:
> [...]
> widok...) - naklejka NIGDY nie będzie trwała, bo nie dasz rady jej
> przykleić tak, aby po krótkim czasie nie powstały pęcherze i odspojenia na
Już miałam podobnie napisać, ale się wstrzymałam. Pomyslałam sobie, że
najpierw przeczytam co myślą na ten temat inne osoby.:-)
Nie moglabym w takiej kuchni przebywać. Moja kuchnia jest miła i
przytulna. Kolor glazury (aż do sufitu) sprawia, że jest mi miło na sercu.

--
animka

10. Data: 2016-08-24 22:31:03

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-08-24 o 21:08, Ikselka pisze:

> Gorzej idzie zwykle odklejanie, niż naklejanie.
Właśnie.

--
animka

Pasternak - wejście Smoka.
Weganka, brązowa medalistka z Rio
Ogórki kiszone na zupę - na zimę.
Ser topiony.
Naboje CO2 16g do wody w Krakowie. Gdzie dostanę?