Dekoracje kuchenne

51. Data: 2016-08-28 18:13:57

Temat: Re: Dekoracje kuchenne
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 27 Aug 2016 21:39:50 +0200, Animka napisał(a):

> Moja koleżanka mieszkająca w tym samym bloku uwielbia biel. Poszyła
> sobie z jakiegoś niebrzydkiego materiiału pokrowce na kanapy,

E, to już przesada, to się nadaje do naprawdę dużych i WYSOKICH wnętrz z
dużymi oknami do podłogi - w żadnym razie nie do blokowych warunków.

> łazienkę
> jej mąż wyłożył białą glazurą i terakotą, bo tak chciała.

Czemu nie? Jesli dobierze pastelowe dodatki...

> Z tym, że te
> płytki są juz z nowoczesnego wzorca. Na swój sposób ładnie w tej
> łazience, tak czyściutko.

Czemu nie. Byle przy tym nie miała prostokątnej wanny i umywalki, no bo
wtedy istne prosektorium.
Nie uznaję tylko czarnych łazienek :-))

52. Data: 2016-08-28 21:25:04

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

dużego agd, po drugiej wschodnie przyprawy w rdzawych barwach (w strefie małego agd).
Reszta biała. Chciałabym jeszcze meksykańskie płytki wielokolorowe, ale nie mam już
ściany :DDDDD

> Nie zapomnij na suficie pier*olnąć sobie jeszcze jakiegoś fajnego
> szlaczka :)

O, to jest jakiś pomysł na te meksykańskie. Są tam słońca i księżyce :D

Pozdrawiam - Aicha

53. Data: 2016-08-28 22:13:53

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-08-27 o 22:36, Qrczak pisze:
> Dnia 2016-08-27 20:18, obywatel Animka uprzejmie donosi:

> Farby też są rózne.
> I też je można pooglądać w internecie.

Nikt Ci nie broni malować farbami jak i mnie nikt nie zabronił
zmodernizowania swojego mieszkania. Jasne?

--
animka

54. Data: 2016-08-28 22:15:28

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-08-27 o 22:39, Qrczak pisze:
> Dnia 2016-08-27 20:14, obywatel Animka uprzejmie donosi:

> W szpitalach też już nie ma bieli. Chyba dawno nie byłaś.

Bylam. Niebieskie ściany chyba były.

--
animka

55. Data: 2016-08-28 22:26:11

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-08-28 o 18:13, Ikselka pisze:
> E, to już przesada, to się nadaje do naprawdę dużych i WYSOKICH wnętrz z
> dużymi oknami do podłogi - w żadnym razie nie do blokowych warunków.
U nas są okna z drzwiami balkonowymi/loggiowymi na całą ścianę! Przez to
nie można tam mebla postawić. Wolałabym małe okno.

> Czemu nie? Jesli dobierze pastelowe dodatki...
Nie widziałam tam nic pastelowego. Nawet dywanik jest biały. Kurczę, ona
chyba nigdy w szpitalu nie była.
> [...]
> łazience, tak czyściutko.
> Czemu nie. Byle przy tym nie miała prostokątnej wanny i umywalki, no bo
Nie starczyło jej na kabinę prysznicową, wanna jak nowa, więc została.
Umywalka owalna.
> Nie uznaję tylko czarnych łazienek :-))
Ja też.

Chociaż wiele lat temu moja bogata koleżanka biorąca wzorce z Hameryki
zrobiła sobie łazienkę całą w granatowej glazurze. Brodzik odgrodzony
ścianą/murem. Wejście z prawej strony, suszarka do ciała. Umywalka na
ściance przed brodzikiem. Ona ma niemałą łazienkę, bo kibel jest w
oddzielnym pomieszczeniu. Tam by sie jeszcze i wanna zmieściła.
U mojego brata jest w łazience wanna, kabina prysznicowa i duza pralka
się nawet zmieściła.

--
animka

56. Data: 2016-08-29 18:23:41

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-08-28 22:13, obywatel Animka uprzejmie donosi:

> Nikt Ci nie broni malować farbami jak i mnie nikt nie zabronił
> zmodernizowania swojego mieszkania. Jasne?

Ale opinię (jak np.: "Weż zażyj najpierw coś przeciwwymiotnego",
"człowiek nie jedzący mięsa robi się słaby" czy "ludzie nie szanujący
języka polskiego, ortografii to nieuki i debile") wyrazić mogę. Pozwolisz?

57. Data: 2016-08-31 02:03:24

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-08-29 o 18:23, Qrczak pisze:
> [...]
> "człowiek nie jedzący mięsa robi się słaby" czy "ludzie nie szanujący
> języka polskiego, ortografii to nieuki i debile") wyrazić mogę.

A pisz sobie co chcesz. Przeczytam.

--
animka

Pasternak - wejście Smoka.
Weganka, brązowa medalistka z Rio
Ogórki kiszone na zupę - na zimę.
Ser topiony.
Naboje CO2 16g do wody w Krakowie. Gdzie dostanę?