Baranina/Jagnięcina

1. Data: 2007-08-31 13:28:40

Temat: Baranina/Jagnięcina
Od: "Adrian" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Od dawna mam ochote na szaszlyki lub stek barani/jagniecy. Pytanie, gdzie we
Wroclawiu mozna dostac to mieso? A jesli jego dostanie okaze sie zbyt trudne
(kiedys to przeciez wisialo w miesnym jak wolowina i inne, prawda? a teraz
wszedzie tylko te swinie), to prosze, skierujcie do jakiejs w miare
niedrogiej i dobrej restauracji, gdzie podaja to mieso.

Dzieki i pozdrawiam,
Adrian

2. Data: 2007-08-31 15:55:15

Temat: Re: Baranina/Jagni cina
Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Sprawdza e w Auchan?

3. Data: 2007-08-31 15:56:48

Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Polecam sprawdzi w Auchan, oni maj du y wybór mi s. Na pewno jest
te w makro.

4. Data: 2007-08-31 17:22:38

Temat: Re: Baranina/Jagnięcina
Od: "Mariusz" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od dawna mam ochote na szaszlyki lub stek barani/jagniecy. Pytanie, gdzie
> we Wroclawiu mozna dostac to mieso?

Powinieneś bez problemu dostać na Hali Targowej. Sam kupowałem tam comber
kilka razy. Ostatnio ok. pół roku temu. Jeżeli chcesz jakiś szczególny
kawałek, to musisz zamówić. Zdaje się, że ostatnio jagnięcina była na
stoisku mięsnym pierwszym, albo drugim od drzwi wejściowych do Hali, tych na
środkowej ścianie (od Odry).

Mariusz

Leczo(?)
Ryz "po wegiersku"