Barbarzyńcy...

101. Data: 2018-12-20 13:40:34

Temat: Re: Barbarzyńcy...
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-20 o 02:14, Ilona pisze:

> Już sam Lenin w 1922, poważnie zastanawiał się co zrobić z tym
> krnąbrnym Zachodem.
>
> "W dniach po rewolucji bolszewickiej w Rosji, uważano, iż rewolucja
> robotnicza przejdzie do Europy i w końcu do Ameryki. Ale tak się nie
> stało. Pod koniec 1922 roku Międzynarodówka Komunistyczna (Komintern)
> zaczęła zastanawiać się nad tego przyczynami. Z inicjatywy Lenina
> zorganizowano spotkanie w Instytucie Marksa-Engelsa w Moskwie.
> Celem tego spotkania było wyjaśnienie koncepcji i ustalenie
> konkretnych skutków marksistowskiej rewolucji kulturowej."
> [...]
a-dewastujacy-spisek-timothy-matthews-2014-10

Teraz jesteśmy mądrzejsi i znamy przyczynę dlaczego  rewolucja nie
ogarnęła w sumie całego świata. Podstawowym powodem było poluzowanie
jarzma wyzysku po październiku 1917. Po tym poluzowaniu w robotnikach
nie było takiej determinacji do wprowadzania daleko idących zmian. Tym
nie mniej to właśnie rewolucja październikowa była motorem tego
poluzowania.

102. Data: 2018-12-20 13:41:59

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-19 o 15:45, Kviat pisze:

> Nie.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Tak tak - "kopniaki od swojego mniej bolą niż kopniaki od obcego".

103. Data: 2018-12-20 13:53:59

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-20 o 13:41, Trybun pisze:

> Tak tak - "kopniaki od swojego mniej bolą niż kopniaki od obcego".

Nie nie.
Wbrew temu co bredzisz, a skrzętnie właśnie wyciąłeś, kopniaki od
Stalina nie były "niewiele różniące się".

104. Data: 2018-12-20 22:18:07

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-12-20 13:40, Trybun wrote:

> [...]
> nie było takiej determinacji do wprowadzania daleko idących zmian. Tym
> nie mniej to właśnie rewolucja październikowa była motorem tego

Myśle, że błędnie oceniasz sytuacje na początku XX wieku.
Zupełnie nie doceniasz tego, co się stało w XIX wieku. Nie podejrzewam
abyś robił to celowo, raczej o nich nie wiesz.
Te zagadnienia zamiatane były pod dywan, od conajmiej 70 lat.
Dzisiaj większość ludzi, młodych i tych starszych również, jest
kompletnie zaimpregnowana na jakiekolwiek treści zwiazane z religią,
kościołem, katolicyzmem, (to jest efekt istniejacy już w podświadomości)
i ta wiedza nie jest w stanie dotrzeć do świadomości szerokiej rzeszy
odbiorców.

Jeśli ktoś potrafi w sobie przełamać, resztkami zdrowego rozsądku, to
podświadome obrzydzenie do treści zwiazanych z katolicyzmem, to zrozumie
w czym rzecz.

Tu pan Karoń, wyjaśnia na przykładach, dlaczego proletariat w
katolickiej Europie pokazał komunistom gest Kozakiewicza.

https://www.youtube.com/watch?v=pgN5OVqCQ18&feature=
youtu.be&t=65

i cześc druga,
( i znów trzeba przełamać w sobie ten podświadomy odruch :).
https://www.youtube.com/watch?v=n-A2R37Rjjw

105. Data: 2018-12-21 10:26:43

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-20 o 22:18, Ilona pisze:

> [...]
youtu.be&t=65

> i cześc druga,
> ( i znów trzeba przełamać w sobie ten podświadomy odruch :).

Oczywiście masz prawo tak myśleć, ale nie sądzę abym nie rozumiał
sytuacji z początku XXwieku. Po prostu za sprawą rewolucji
październikowej nastąpiło przyspieszenie ewolucji, bo nie da się ukryć
że świat ewoluuje w pewnym określonym kierunku. To że akurat teraz
kapitalizm znowu jest na topie, to nie znaczy że on jest nadal tak mocny
jak w XIXw.

Zapytaj tego pana Karonia co sądzi o wykolejaniu pociągów w powojennej
Francji, czy o operacji Gladio..

106. Data: 2018-12-21 10:28:05

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-20 o 13:53, Kviat pisze:

> [...]
> Stalina nie były "niewiele różniące się".
>
> "te zachodnie "demokracje" w sumie wiele się nie różnią od tego co

Pytam - jesteś jakimś debilem, bo co wg ciebie można wyciąć z
słowa/zdania - "nie"?

Może ty i masz jakieś przywileje, tymczasem ja można powiedzieć że
rewolcie solidarnych zawdzięczam tylko zniewolenie. Miller czy Tusk w
niczym nie różnią się od Gierka czy Wiesława. Poziom reżymu i
zniewolenia jak dla mnie jest o kilka poziomów wyższy niż przed 89roku.

Wolności w Europie nie można rozpatrywać jako całości, bo np w Holandii
poziom wolności nie ma sobie równych w dzisiejszym świecie, natomiast w
sąsiedniej Belgii ci ludzie zmuszani są do uczestnictwa w wyborach, i a
jakże by inaczej - bez prawa do do głosu na NIE.

107. Data: 2018-12-21 11:03:27

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-21 o 10:28, Trybun pisze:

> Pytam - jesteś jakimś debilem, bo co wg ciebie można wyciąć z
> słowa/zdania - "nie"?

Pytam - jesteś jakimś debilem, że nie potrafisz napisać zdania w taki
sposób, żeby można było zrozumieć o co ci chodzi?

> [...]
> sąsiedniej Belgii ci ludzie zmuszani są do uczestnictwa w wyborach, i a
> jakże by inaczej - bez prawa do do głosu na NIE.

Faktycznie, wiele to się nie różni od tego, co obowiązywało u Stalina,
a kształt Ziemi nadal pozostaje nierozwiązaną zagadką.
Przekonałeś mnie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

108. Data: 2018-12-21 19:43:22

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-12-21 10:26, Trybun wrote:

> [...]
> jak w XIXw.
>
> Zapytaj tego pana Karonia co sądzi o wykolejaniu pociągów w powojennej

Rewolucje pażdziernikową zmontowano po tym, jak do Petersburga
przyjechał złoty pociag, przez Danię, Szwecje i Finlandie.
Ewolucji nie można przyśpieszyć. Można próbować eugeniki, ale, to nie to
samo.
Teraz nie ma kapitalizmu, jest coś innego, jakies coś neoliberalne.

tu jeszcze krótko o tym i o tamtym:
https://www.youtube.com/watch?v=zLuMWjOpkY0&feature=
youtu.be&t=0
// jednak i tu, trzeba przełamać w sobie tę podświadomą blokade.

109. Data: 2018-12-22 12:10:25

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-21 o 11:03, Kviat pisze:

> Pytam - jesteś jakimś debilem, że nie potrafisz napisać zdania w taki
> sposób, żeby można było zrozumieć o co ci chodzi?

Znowu pytasz postaci z lustra. Ja piszę normalnie, to ty bierzesz zdanie
i odpowiadasz nie na całość a na poszczególne słowa. Proponuje lekturę
internetu - dowiesz nawet jak takie schorzenie/dewiacja się nazywa.

> Faktycznie, wiele to się nie różni od tego, co obowiązywało u Stalina,
> a kształt Ziemi nadal pozostaje nierozwiązaną zagadką.
> [...]

Nie strasz mitycznym Stalinem. Ja opieram się tylko i wyłącznik na
doświadczeniach własnych. Wiesz ile ja wtedy miałem "trawy" przy sobie
jak czasami przyjeżdżałem do Polski, i żadnego strachu z tego powodu.
Dzisiaj bym chyba z kryminału nie wyszedł za to do końca życia. Co
zrobiłem tej dyktatorskiej mendzie że boli ją moja wolność i prześladuje
mnie za to?

110. Data: 2018-12-22 12:11:39

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-21 o 19:43, Ilona pisze:

> [...]
youtu.be&t=0
> // jednak i tu, trzeba przełamać w sobie tę podświadomą blokade.

Chcesz powiedzieć że po październiku 1917 roku świat pozostał takim
samym jak był wcześniej?

Jak najbardziej można przyspieszyć ewolucję. Nawet ten obecny bunt
"Żółtych Kamizelek" w Francji to zdecydowanie większy krok w
ewoluowaniu  do normalności niż standardowe decyzje polityków. Pytanie,
dlaczego normalny człowiek o takie rzeczy musi walczyć?

Czego pislamiści dotkną
Dzieci
,,Piana z mózgu".
Antychryst i paruzja
Jak kościół i pis traktuje ocenia swoich wyznawców